Pages

Friday, October 29, 2010

Love You Forever

Salam Jumaat Semua.. tak sedar dah jumaat.. esok sabtu kan? hoyeeehhh!! coootiii.. hehehe..

Ok.. saje nak share video romantik dan mempunyai maksud yang mendalam.. tersentuh dan syahdu sungguh… Yang pasti ramai dah tengok video ni rasanya… so layan je lar ye…

***masa 1st time tengok video ni… OMG! what can i say… so lovely.. romantic.. terus cam feeling nangis2.. huhu. yelar. satu penceritaan yang menarik.. animasi yang membuat kita rasa.. yes! cinta sejati dan setia dalam rumah tangga adalah sangat2 penting… harap2 bagi kita yang sudah berumahtangga ni.. akan kekal hingga akhirnya.. aminn… kira aku nangis and sedih gak lar bila dah tengok video ni.. siap flashback lagi apa yang husband kita dah korbankan untuk kita. Betap ikhlasnya dia mencintai dan menyayangi kita. Setia yang penting.. hingga nafas yang terakhir.. sob..sob.. sob…

tapi.,. tapikan.. aku wat ucapan sikit lar wat Mr.Shyir terchinta.. sapa2 geli2 keti.. jangan teruskan.. hehe…

for my lovely and romantic husband

***You are the best husband in the world.. terima kasih kerana memilih sayang sebagai isteri. Susah senang kita bersama demi kehidupan yang sedang kita bina bersama anak-anak kita kelak. Walaupun sayang ni jenis sensitif dan cengeng.. sikit2 mau nangis.. tapi abg tetap melayan kerenah isterimu ini dengan sabar… million thanks to you dear… semoga Allah tabahkan hati kita serta kekal hingga akhir hayat.. cinta sejati dan setia itu lebih indah.seindah taman syurga.. insyaAllah..***

Sayang dan baby love u forever.. mwaahhh!!!!

dan yang pasti… bila dia baca blog aku ni kan.. dia akan buat camni….

hahhaa….. thump up kasi.. heheh….

amacam geli2 keti.. eh.. suka ai lar…

hmm.. kalau aku up entry ni as tagged aci tak? haha.. yang dah kawen tu.. Sila jelaskan perasaan anda setelah menonton video ini dan buat satu description mengenai husband anda..? cececec…

Kesimpulannya : Saya Sayang Suami saya

No comments: