Pages

Tuesday, November 2, 2010

Check up 34 weeks

Hari ahad aku semak2 buku pink tu.. baru perasan 2/11 ade check up.. cui..!! camne leh tak perasan.. huk uluhh… tapi takpe.. check up hari ni setel sudah..

wah 8 bulan 1/2 ni wok.. 1 month to go.. hoih buleh ke? dah lar aku ni kerap berjalan silap2.. 37 weeks keluar sudah ini budak.. hehehe..

Berat : naik.. sekilo.. hahaha.. lantak!

T. Darah : 110/70

Urin : ok

Hb : 12.9..

Jantung Bby : ok..

T. Rahim : 32cm kot.. malas aku nak cek kat buku tu…

lain2 sume ok..

Minggu depan repeat scan.. nak tengok air ketuban cukup ke tak + baby dah engage ke belum.. nenek aku tengok perut aku cam dah turun sikit.. skang ni nak bangun sikit susah.. sudah sakit taw.. perut memulas kadang2.. sakit pinggang mmg hado.. uishh! cemas ni…

tapi kasi rileks saja.. biar kasi mama papa g haji selesa depan.. pastu aku nk pi tawaf ikea n makan meat ball before aku beranak.. pastu.. baby kalau mau keluar… keluar lar.. tapi biar lar amik tarikh cantek sikit ye nak.. dan paling penting jangan kasi abi kamu panik.. sebab dia sorang2 nak handle ni.. hahaha…caiyok!

eh tu je lar.. aku nak mulakan kerja.. kang tido lagi plak.. hahaha..

No comments: