Pages

Wednesday, November 24, 2010

Everything is Ready!

Tengok ticker tu mmg menakutkan… tapi aku rasa tak perlu lar kot me”SAIKO”kan diri sendiri.. buat cool dan chill sajer.. hahaha…..

So far semuanya dah ready.. dari barang baby sampai lar ke ibu dia dah setel… cuma nak angkut dalam keta je.. pastu berdesup ke hospital…

DSC05212 Tapi takde lar sume barang ni aku nak bawak.. yang atas ni.. dalam kotak tu barang baby… beg sandang putih tu nak bawak g spital.. ibu dia je beg merah tu.. bakul baju kotor.. tu pun bengkung n barut baby last minit campak je dalam bakul tuh…

dah ready depan pintu je.. sebabnya.. beg aku n baby tu dah keluar masuk keluar masuk je. kejap pakai keta ni.. pindah barang balik.. kang tukar keta masuk balik.. penat lar.. duk depan pintu je.. haha tapi mmg bagus pun.. sebab natikan aku pantang kat umah nenek aku sementara tunggu mama balik.. nak kasi mudah encik suami.. so.. letak depan pintu sudah…DSC05213Untuk dalam pantang punya pun dah ready.. segala mak nenek baik pulih keadaan aku seperti normal dan sedia kala aku sediakan… hahaha.. dengan harapan.. MAJU UNTUK KURUS.. cuma treadmill  tu je aku tak bawak.. tu lepas pantang nanti.. kasi pulun lari2 atas menatang tu.. sambil cakap.. “pecah rekod.. pecah rekod.. pecah lemak.. hahahahhaDSC05214 Jamu pun dah ado.. pakai mustika ratu saje.. ni pun hadiah dari wife kawan Mr.Shyir yang baru kawen kat JB ritu.. mekasih Vie.. kasi jamu ni.. hehe… tungku pun hado.. pakai leesa formula.. erk? ni makcik aku punya.. kasi bedal.. hamik… campur2.. hahaha….

kira ok lar tu.. dah complete lar kot… cuma tak completenya.. baby ni je belum kuar.. kang dah kuar baru betul 100% setel… uisshhh!! hitung hari? tak mo aku.. biar le nak kuar bila…

p/s: Mula sakit pinggang + mengeras = Mild contraction.. camno tuh..?

No comments: