Pages

Wednesday, November 3, 2010

Kadang2 stress dibuatnya

wah!! statement stress terus kan…? hahaha.. xde makna nya.. ni kes kat facebook lar… kadang2 aku heran ar.. orang yang duk2 add aku… dan persoalannya… :

  1. adakah ko kenal aku atau
  2. kau sengaja nak skodeng page aku untuk taw perkembangan aku ni yang semakin mengembang ni <---- tetiba bajet hot.. puihh! ATAU
  3. sebab kawan2 ko ada mutual fren dengan kau ATAU
  4. memang perangai kau suka2 nak add aku/orang lain cam kau add kat myspace ke? frenster ke? tagged ke? ATAU
  5. ko nak cari pasal? hahaha

hamik disitu… 5 soklan merangkap pilihan jawapan.. geram taw.. sampai mr.shyir heran apsal lar ade je yang nak add tu…

kalau kawan2 sekolah aku tu yang mana aku kenal memang aku accept.. yang mana ko tu kawan2 sekolah jugak tapi masa tu aku dah tak sekolah kat situ dan ko hanya hadik2 junior kat sekolah yang aku pun tak kenal.. ampon aku nak accept…

Facebook ni bukan cam myspace ke atau lama sosial yang lain tu kan..? dia cam private sikit lar.. cam blogger2.. kawan2 sekolah  YANG AKU KENAL.. kawan2 kolej.. sedara mara.. kalau buleh nak limited kan fren.. tu sebab sampai aku delete je mana yang tak berkenaan…bahaya ooo..

zaman skang ni bukan leh percaya.. banyak jenayah dari yang buat baik/amal.. so hati2 je lar..  ada tu yang tak paham2.. dah remove.. dok add lagi.. hoiihh!! nampak sangat taw…

maap! saya tak layan anda.. kuikuikuikui.. hmm.. tetiba aku update entry pasal facebook fren.. hhaaha… ok fine! saja2… meluangkan masa yang hada…cecceccccececc…..

ok lar.. adios!

No comments: