Pages

Tuesday, January 19, 2010

Pemenang Contest Creative AGS

ye.. aku dah perap ni lama sangat.. dan aku pun dah buat pemilihan pemenangnya.. so ada beberapa selected.. tapi yang aku pilih hanya satu yang menarik hati... yang lain2 tu bukan tak berkenan... uolls sume pun cantik2 jugak.. tape cuba lagi k..ingat tak aku ade wat contest dulu..(CONTEST CREATIVE KLIK SINI) ye..!! saya dah ada pemenangnya...

Gambar yang telah mencuri hati saya adalah...:

ags3 (1)dan gambar ini telah di edit atas usahanya... dan beliau adalah...

 

http://mishungu.blogspot.com

(picture credit to the blog)

Tahniah! Tahniah! Sila tuntut hadiah kamu di kaunter 8 yer.. hehhee..Wahh!! best lar dah ada pemenang... Terima kasih tu the winner kerana menyertai contest ini. Hadiah pun dah menanti... tapi between ai dengan the winner je hokay.. yang len2 tak leh taw.. miahhaha.... alar uolls jangan paparazi ai ok...hehehe...

so to the winner.. plz roger sis di email as usual ok.. mau cit cat sama kamo lor.. hehhhee..

Those yang tak menang takpe... insyaAllah if ade lagi contest.. pls come n join again.Terima kasih juga sertai contest saya yang tak seberapa ini. hehehheh...

to mishungu.. jangan lupa roger AGS ok...tQ..

p/s : hmmm.. where is my hubby,,, owh rindu sudah... hehe

No comments: