Pages

Friday, June 5, 2009

bersiaran dari vietnam

aku skang nie ade kat vietnam...flight kul 7.25 pagi 5 jun....so smpai dalam kul 9 pagi waktu malaysia...group ade 30 pax..mase kat airport 1 guest aku sangkut..detect demam..so kena tahan kat hospital...kesina lar jugak..cuz dia g husband n wife..suddently hubby dia plak kena kuarintin kat hospital skang..tak taw biler boleh balik.. amat lar risau jugal..buatnya tak kuar lagi isnin ni..habis lar kena lar dia balik lambat...actly guest tu just demam biasa..tapi kuaritin cam detect kena H1N1 plak..vudus nye hospital.... ni pun aku baru balik dari hospital..teman wife dia hantar barang2 kat hubby dia... susah giler nak communicate dgn org2 kat spital nie...sume tak taw englishhh...vangang tull....seb baik tour guide ni ader..so ni later aku update pasal guset yang sakit nie....
back on track...hari ni cukup memenatkan...xtvt padat..pagi sampai ke malam...so macam2 tempat yg best kan sini..so far utk shopping ader lar jugak brg2 yg aku nmpak yg boleh dibeli..hhmmmm....tapi belum lagi aku nak beli..so tgu je lar k...
esok pdat jugak..aku akan ke chu chi tunnel...n macam2 tempat lagi...ekceli aku risau pasal passenger aku nie...dah lar aku tour leader..apa2 camner...?????? hopefully dia kuar awal sket...tak yah lar dia kena kuarintin lelama...lagi pun demam tuh dah surat..plz pray for my passenger...takut wehhh....
oh ye...aku bersiaran dari ho chi minh...naseb hotel ade access internet..so boleh lar aku berblogging seketika...update apa yang patut... nak details..nati lar ye.... balik mesia baru hupdate.....aduuuuuhhh..!! g ngn org2 landskap nie..byk le pasal landskap...berbaloi lar kan.... goooddd!!!.....heheheh...
anyway aku rindu giler nk berbloging secara bergambar dan tenang...tapi blom boleh lagi..insyaAllah klu aku tak bz..aku akan jadi normal seperti biasa...
hmmmm....mau tido....see ya.....
p/s: note utk mr.Shyir....sayang rindu giler ngn abang...jgn noty2...love u so much dear...mmmmawawwwaaahhh!!...(sesapa tak nak suka jgn baca....)

No comments: