Pages

Monday, June 1, 2009

dating with mission

pas jer aku selesai kerja..kitorang pun cabot g dating...ylar...dah 3 mgu tak jumpa..manjang bz jer...kasi can lar nak ngedate with mission kan...? ehhehe...aiiippp!! jgn fikir bukan2... date pun bkan sesuka...mula2 ingat nk g date area seremban jer..tetiba jer tukar plan teringat yg hari tersebut adalah anniversary frst date kitorang..muaaahahhaha...gilak... terus berdesup ke melaka...hahahaha....yelar..tempat 1st kitorang date taw...huhuh..
happy ke destinasi yang dituju...imbau kenangan lama..hehehhe

mase otw singgah solat n makan kat Ayer keroh RnR...smpai melaka around 4.30 camtu lar...lepaking2,jalan2 at dataran pahlawan n mahkota prade... actually dah laa tak shopping..mula2 ingat nk nk window jer..tapi dah alang2 parkson tuh dah sales..siap ade voucher lagi..so apa lagi..mula lar shopping secara marathon...muaahhhaa....
agak2 korang aku beli apa kar parkson nie..huhuhu...aku dah lama nk beli benda alah tuh..tapi tengok harga nye..ummaaaiii!! murah dan harus la grab...wakkakakak...

masuk2 parkson jer..aku dah rambang mata..dalam pale otak laju jer pk nak beli apa..ehheeh..gilak..dah lama tak shopping marathon nie..hehhe... tapi blom sempat nak jelajah parkson...g serang dataran pahlawan...smbil gedik wat photoshoot without our camera..cisss!! camera chokia jer pakai..xpuas hati mau repeat lagi nie..
mula2 kasi tepek pic we oulss yang gedik dan sweet ni..muaahhhaaa... 
nmpak tak jelingan tuh....dalam kepala mau ke tempat tuh..waaaaahhh!!! i lyke this...VINCCI im cominnnggg!!!!
mr.Shyir dah jadi manager n photog aku...hhehehhe..bese lar sapa lagi nak ku lantikkan???? hehhe...oh ye!! sedang membelek dan berfikir...nak beli ke tak?
yang ni ok tak? new arrival...hmmmm...cam suka jer..tapiiiiiiiiiiiii.....
yg ni pon lawa..aku suke...ade lagi satu tuh color purple..lagi santek..tapi malangnya takde size...waarrghhh!!! hancussss harapan....

PDI??? ade shirt best tak??? huhuhuh..muka sepastik di situ..sbb hati mau shopping kat parkson sebb ader salessss!!! huhuhuhuh...
sakit jiwa...tak bawak camera proper...adeeehh! klu tak aku dah wat photoshoot kat tgh2 padang dataran tuh....
hmmm....dah poyos lagi di situ....muaahhaahha
my official photog + manager....
cabot balik naek kat parkson..sbb mr.shyir pun mau grab kasut n barang2 dia..layan kan jer...heheh..aku hasut suh beli kasut polo..akhirnya...!!! berjaya racun..dan aku suka kasut tohhh..eheeehh,,,,

banyak jugak lar..aku n mr.shyir dapat grab...berkenan jer terus beli..takde tak pk lama2..last time we ouls shopping pun camtuh...best jer...abis shopping around 8.30 lar...terus cari tempat makan...

smbung next n3....hehehehe....

p/s: klu shopping jangan berkira...sbb prinsip aku...klu rm20 kita kuar..Allah akan bg kira rm200 plak....motif..jgn kedekut...tapi bukan selalu shopping camni kan..hehhehe...

4 comments:

Neeza.Areef said...

x sabo nk tgk hasil sopingan

Ann GreenStrawberry said...

bawak bersabor yer...hhehehhhe

Lynda said...

ann..i luv melaka very much..hehehe

Ann GreenStrawberry said...

lynda : uuikkkss!! asal love2 melaka nie..hehehehhe