Pages

Friday, June 12, 2009

water puppet show (day 1)

pas cyclo keliling kota...ceaaaaa... beca tu benti kat tempat puppet show tuh..hambik ko 29 beca sekali benti kat situ...lepak2 kat luar jap...sementara tgu puppet show tu start...hmm..mmg wallah lar show tu...adeeehh!!! rugi klu korang tak pi nengok...wakakaka...
pic reramai depan entance water puppet show
dan aku seperti biasa lagi...
we ouls berempat mmg ngam..kepala giler2..kak kusha n kak su...sempoi tol dorng nie....
roomate daku...kak kusha....mother for 2 son 2 daughter...sempoi ar dia nie...go mummy!!!huhuh..oh ye...muka aku dah berlengas ye..sbb nek cyclo tukan panas dek karbon dioksida....hahhahaha..seyes..debuan2 jalanan...dammnn!! nape lar tak pakai mask..wakakkkakak..
ni lah water puppet show...show about 1 hour lar..tak best gilos...walaupun teater ni dalm bahasa vietnam..tapi jalan citer tuh kita paham...kesah citer2 rakyat dorang...menarik ar...kelakar pon ader...hanya menggunakan patung dan dikendalikan dari belakang..camne buat?????? aku pong tak taw..wkakakakkaka....smpai skang aku duk pk camner...buleh gitu??
suara2 later dibhagian teppi..senang nk balancekan gerakan patung,music n dialog..alar..cam kiter wat pentomen kat sekolah dulu2 tuh...kornag ingat takk????
other side lagi..best2..aku suka show nie
 ni lar antara nya..act banyak..tapi kang aku upload jadi berat page aku..yer..natiaku letak random ler...
dan ini dia barisan2 yg membut pergerakan patung tersebut...cmner dua buat..aku lagi tak taw..yang penting SYABAS!!! kami suka ng show nie...huhu 
tak silap aku ader dalam 15 citer dalm water puppet nie....

pas jer water puppet nie..terus chow g dinner...hmmm..malas nk wat n3 dinner..hahah(ekceli...tak hengat nak amik pic...sudah lapor maaaaa........)

ekceli ade lar video2..tapi nati lar k..aku wat n3 untk video jer...

p/s: oiiiiiiiiiiiiiii..bnyak n3 nie wehhhhhh.....

No comments: