Pages

Monday, June 22, 2009

Misi Ahad

Ahad ada g memana tk kawan2??..daku ke area seremban sajork..plan mmg nk kuar sabtu..sekali sabtu wat dodol plak kan..so g ahad lar..dah alang2 fathers day..we ouls kuar lar sefamily...
saje nak tepek pic sendiri..mihahahah..

memula g MK..kedai langsir tuh..cuz nk wat tempahan langsir...hmm..kat sini cantek2 jugak langsir nya..dan harga pun berpatutan... ni nak wat langsir utk bilik aku..all in dlm rm 500 jer..ok lar tu kot..siap jahit yer...dan dalam mase seminggu siap..hmmm..bagusss!!!

aku ngh pilih design langsir yg best2 utk bilik aku...
dan bawak si kecik nie..amat lar buas...aisseeehhh!!

later we oulss walking distance ke jj..nk cari brg fathers day..dah setel sume...dan tetiba budak kecik tu nampak games...adeehhh!! sungguh malas lar nk layan..last2 adek2 aku yg layan si kecik nie..hahahha
siap makan lolipop dan sgt tyco ye kawan2..
tengok ar perangai nakal dia tuh.. mase ni kakak n angah tgh fitting suar jeans..si kecik ni skodeng plak..apa punya perangai ar ko ni farisss..
aku dah bosan nunggu budak2 ni fitting...aku tak beli apa pong..malashh!!
g food court plak..boleh plak dia g wat coloring...huiiisssh!! org nak makan nie...
pas tu g carik kambing miranate..cuz sesaja nak makan..miahahha.sodap2 malam ni nak bakar lar..hikkss...
4 ketui jer dah rm 14 taw..hmmm...

p/s : erk?? boring sket weekend ni,..hmm..tak taw nk hupdate apo..lalallala..

3 comments:

Neeza.Areef said...

oh no!
kambing....

pstt..nk tumpang iklan
vote for afiq kay!

http://bigboy-uzma.blogspot.com/2009/06/undi-disini-sticky-mode.html
A0018

TQ

Ann GreenStrawberry said...

neeza : yeaahhh!!!best wokk..jom ar join sekali..huhu...

buleh2..nati ann vote k..
lalalal...

Ann GreenStrawberry said...

fdaus: hmm..muleh2..