Pages

Friday, June 12, 2009

tercalar sudah...


huwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! nanges disitu.............

aku malas nk bebel...yang pasti sudah tercalar...apakah ia???? bukan hati, dan aku tak toreh apa2 pon....cuma.....sadeeass sket lar...

CALAR SUDAH BLACK PEARL DAKU.......arggghhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!....
kejadia ni berlaku...balik dari setel group departure 4 jun arituh kat parking KLIA...mase nak kuar parking..time kat tempat masukkan chip tu kan...depan kan ade bonggol...so aku tak perasan lar muncung keta nie kat palang belang2 tu kan...sekali tekan minyak...zaaaasssssssssss!! pastu aku ckp ngn dak praktikal aku nie..tersagat ker????..benti tepi nengok....perrgghhh!!!!! tersagat rupanya..ccciiiiiiiiiiiiiissssss!! nak marah pun tak sgt.cuz pale otak aku time tu ngh pk nk gerak LCCT plak...damnnn!!!...

hmm...takpelah..leh repair tuh....eceehhh!! ayat sedapkan hati..hohohohoh....maybe keta nie marah aku dha sebulan lebih tak basuh dia...wakkakakakakka..seyes kotor giler keta aku nie..waahh!! nampak no ko malas basuh keta Annnnnnn...muaahhhhaaa... xpe..nati nak g polish sekali...

p/s: airni aku p cuci keta...nt aku snap pic keta aku yg santek lagi berkilat..waaahhh!!! terlebih sudah....

3 comments:

Miss Moon said...

ann , u are the lucky follower utk blog akak . Nanti buzz akak ek my ym Munirah301 . akak need few stuff in order to give u the prizeeee

hope this makes u smile ..

attyfir said...

SALAM ANN..kdg kalo kete kita calar.hati kita pun turut tercalar..huuhuuhh..sadis oo

Ann GreenStrawberry said...

attys: tu lar pasal kak..hmmm...