Pages

Saturday, June 6, 2009

still in ho chi minh

hallloooo!! com'mon everybody...hehehehhe....

hoooii!!!! aku stil kat ho chi minh nie..
ni dah ari ke 2 yer...
giler penat weh arini...
perjalanan ke chu chi tunnel tuh lebih kurang 2 jam...
so mmg tido ler...
tapi experience giler kat saner...
klu korang nk tgk pic..nati lar yek....
aku blom lagi nak transfer pic2 nie...
nan ado card reader nyer k...

pasal aku nyer guest yang sakit tue..
still kena kuarintin...
sampel darah baru amik..
so blum boleh blik lagi....
result darah tu plak esok baru dapat...
hopefully nati ade berita baik.....
dan dia bole balik hari yang kitorang balik isnin nie...
xnak lar dia kena tgal lelama...
kesian weh kat wife dia....
susah hati...hmmmmm.....doa je yang terbaik...amin...

so...petang tadi balik dari chu chi..
we all g shopping...
tapi tak sempat nk beli banyak pun...
nati nak repeat lagi....heheeehe...

esok aku nak g mekong river...
blom taw lagi apa xtvt...
tgu ler aku update nati..hehehhe...

oh yer!! aku baru balik hospital tadi...
cuz tengok condition guest aku...
after dis mau titon...
hehehehehhehe...

nati aku update lagi ok...

see ya...

p/s: wehhhhh!!! ade yang mintak2 ole2 bagai..klu aku rajin aku beli k..heheeehe.... tapiiiiiiiiii kan....bak duetttt??/ wakakaakkaa..aku rindu giler ngn family n cinta hati aku...sgt2 ok...mwaahh to all...

No comments: