Pages

Thursday, August 12, 2010

Klik2 kalau nak mencari atau nak tahu

Hmm.. kasi aku mukadimah sikit… semalam tak hupdate adalah disebabkan kebizian melampau.. jadi no time to update… lagi pun xde lar menarik mana n3 aku.. sbb aku tepu sikit bila time puasa ni.. hehe…

image So hari ni.. kalau korang perasan lar.. kat tepi side bar aku tu.. ada banner gerak2 tu kan.. ? yup! aku baru taruk.. ni untuk kemudahan jugak lar.. if korang nak mencari apa2 pakej ke..? promosi yang terkini ke aku buat.. takpun ada yang nak g umrah ke..? kan? boleh lar klik2 situ..

tapi tu pun tak lengkap 100% lagi lar.. sbbnya aku akan keluarkan pakej2 yang aku rasa best je… eh tak lar camtu… ada jugak pakej yang sebelum ni ak dah published tu…dan akan upgrade sikit2…

almaklum.. mak bz sikit nok… ada kerja urgent.. hehe..

No comments: