Pages

Tuesday, December 8, 2009

loosing control %#%$^$&*#

ok fine... ini adalah AMARAN... dan ini juga n3 tak bermotif..

aku sedang tiada mood hari ni.. macam nak terjun bangunan je hari ini... hati tak tenang cuz im LOOSING CONTROL + UNCONTROL + SO DAMMN today... wtf?? What i've done... ewww...so jerk ok... will punish myself cuz of dis.. dammmnn u ANNN.. such a looser...

 

now bagi lar aku tenang sket..walaupun hakikatnya cammm ^%&##(#T%@%% tu kan... let see what can i do.. kadang2 terpk kenapa kita jadi manusia..watahel de questionnn Ann...?? asal lar ko ni agak bangang sket..bukan sket jer banyak kot... emo?? yes i am..hohhh!!

 

kasi aku muhasabah diri ni sket...aku kan jahil susah nak jadi orang baek ni... kadang2 tukan sebenarnya orang yang baik dan iman nye di jaga lagi kuat di uji oleh Allah swt... harap2...Allah tabah kan hati ku ini mengharungi dugaan yang melanda...aminnn....

 

p/s :weh!! aku rasa cam nak what GIRL DAY OUT lar.. huhuhu..having fun tengok movie, men boling, karok2 ke?? any who would to join me????...

7 comments:

attyfir said...

ann tabah.mesti leh hadapi apa jua rintangan..insyallah

Ann GreenStrawberry said...

ktys : ha.insyaAllah kak..sedang sabar ler nie..hmm...

Ann GreenStrawberry said...

ciare : hmm tu lar... cam nak hang out je minggu nie...hehehe

lina said...

Annn what going on....can share with me....or not..apa2 pun sabar ya dik.

Ann GreenStrawberry said...

lina : hmm..tak pe kak..dah ok nie.hehhee

Lynda said...

apsal ni puan ann

Ann GreenStrawberry said...

lynda : biasalar..masalah2 kecik ni..