Pages

Tuesday, December 1, 2009

Bersantai di Casa Subang

Lepas maghrib tu terus chow dari kampung..singgah semenyih amik adik2 ipar pulak terus zass ke USJ..we ouls nak lepaks umah adik mr.shyir no2..sampai je ngn kul 9...sempat lagi duk layan sehati berdansa..huhuh...

DSC04022

Adik ipar aku ni baru je pindah kat Casa Subang USJ ni.. adik ipar aku masih bujang ok...tapi umah..bapak le best..tak cam bujang langsung..huhuhu... umah plak very the convenience  betul lar..betul2 belakang THE SUMMIT..sebelah ngn MYDIN MAll..belakang GIANT USJ juga...huhu..gila best..senang gila..tapi umah secure sangat ler..tapi kan umah camni..bukan taste aku..aku nk umah bawah..senang jer...parking keta depan pntu..bukak2 je nmpak keta.takyah turun lift bagai...wakaka..nak brcucuk tanam pun senam.....wah..betani ke ko ni ann??

DSC04011

dan suami ku adalah khusyuk menonton..while bini dia plak...syiokk sendiri...

DSC04018 aku dah boring syiok sendiri...aku main ngn kucing adik ipar aku ni...best2 gilo..nama dia KOKO..cumel hokay... si Jay(Adik ipar) ada bela tupai gak..tapi tupai yang cam dalam Madagascar tu..apa tah namanye,.yang tu nanti lar aku wat n3 pasal dia...DSC04020   see..cubaan untuk menangkap tali henpon ni...huhuh..geram2...DSC04017

mata adalah oren sebab flash...sngt cumel....

 

macam2 lar malam tu buat..layan XBOX games lar...huhu..syiok2...siap jamming lagi...dah rasa ngantuk sangat barulah hegeh nak tido..huhu

 

p/s : hari ni kerja sampai ke malam...huhuh

No comments: