Pages

Wednesday, December 16, 2009

Tukar selera sup pulak

NOTA PENTING : KLIK SINI UNTUK SERTAI CONTEST CREATIVE EDITING.TQ

owh ye...lupa mau kasi taw korang..sedia maklom skang ni aku pi kerja from semenyih to seremban everyday... week ni je kot.. hope so... selagi tuan besar kata duk semenyih dok situ lar.. ate.umah mertua..hohohoh....

 

malam tadi..ibu dan bapa mertua adalah away to kuantan..stay 1 nite there..maka tinggallah kami berlima..semalam balik keja...bedal nasi himpit balance pagi tu punye..tapi makan sket je lar.. pastu decide malam pulak dalm 9.30 camtu off  makan malam kat luar.. hhahaha..

DSC04105

well ko tengok sket muka aku tu..dah cam tak cukup zat dah weh..padahal aku bertambah berkilo2 dah nie... owh ye..lately ni aku tak suka bermekap..dun way lor.. huhuh..tu sbb muka pucat semedang jer... owh ye..we ouls makan kat Ani Sup Utara kat Pelangi Semenyih..dah duk kat taman tu..takkan pulak nak g jejauh.. DSC04106

bring this 2 girl also.. well kakak ipar yang baik mmmg camni..hahahah... DSC04108

plus adik ipar aku yang no 3 ni jugak.. yang wat muncung seksi tu..dah sedia well known lar kan..abaikan beliau DSC04109

antara yang we ouls order.. Mee hoon sup,nasi ayam,soto, bubur - komen : sedap lar jugak.tak oily pun..good for those yang diet (hmm..aku lar tu) hahahhaa... gilo kan...DSC04110 ni aku punya..eceh...giler ah makan bubur nasi ok.. pls..aku ingat nak makn sup kosong je lar kan..sekali aku kata..kang makan sup jer...sudah makan masuk keta jer terus lapar balik..hahahha..perut aku ni skang cepat benar hadam makanan...aku pun pelik..kdang2 tu kan dah makan nasi ni..sejam lepas tu kan...mesti aku rengek2 kat mr.shyir ckp lapar lagi..hahahaha...apo kono agk eh? polik lar acik ni ha..haahha...

 

so malam tadi dinner adalah sup jer...amacam adik2 ipar ku.. ada kenyang malam tadi...?? ok lar kan..syukur rezeki Allah bagi..hheheheh.....iye tak ye..kuar makan malam tadi adalah dalam hujan lebat...hahha..see nak makan sup pasal lar..

 

p/s : wehhh..apa kena ngan aku ni,.makin lama makin malas giler buat n3 wehh....

No comments: