Pages

Thursday, December 17, 2009

Program cuti weekend ni

NOTA PENTING : KLIK SINI UNTUK SERTAI CONTEST CREATIVE EDITING.TQ

esok korang cuti kan? hmmm..eden pun samo ok... so sesamo lar kito cuti ni ha...ok..heehhe.. arini aku cam takde keja sangat lar kat opis..biasa2 je larkan.. so memandangkan mood cuti dah menguasai mindaku ini..makanya aku malassss..dan mengambil keputusan balik awal..ahahhhaha...kul 4 aku dah chow...yelar tengah malam kang aku nak gerak balik teluk intan plak..so nak packing2 barang ler...

ok fine...uoll cuti pun dah ade program nak g mana2 kan? yep aku pun ade jugak...hahaahhaa...so nak review sket lar kan...

InsyaAllah..kalau diizinkan..semua berjalan dengan lancar..heehheehhehe....makanya tak berupdate lar blog ni sehingga ari isnin k...tu pun kalau aku rajin...

Kalian doakan aku n suami ok..harap berhasil dan berjalan dengan lancar apa yang kami harap dan rancangkan...

p/s : ada perkara penting di nanti2...semoga dimakbulkan..aminnn..

No comments: