Pages

Sunday, January 3, 2010

CONTEST :Siapa kreatif di alu-alukan. Mana tahu anda menang!

This is Sticky Mode N3- Kindly please Scroll Down for New entry.TQ.

PERHATIAN: PENYERTAAN DILANJUTKAN . SILA BACA SYARAT-SYARAT TERBARU BAGI SESIAPA MENYERTAI CONTEST INI.TQ

lar..apa pulak tajuknya begitu??? hmmmm...ok2 tak nak citer banyak k.. aku taw ramai yang kreatif kan? kan?kan? betul tak? ok kalau camtu kita wat deal ok dak???

okay macam nie...its like a contest tapi tak sangat lar... erk?? buleh lak camtu kan..hahhahha.... ok senang citer camni...kan aku cakap uolls ni semua ramai yang kreatif kan..jadi aku perlukan bantuan uolls lar... so senang jer..uolls boleh ikut syarat2 yang aku akan berikan.. Jika syarat2 tersebut dipenuhi..insyaAllah yang TERBAEK aku akan berikan ganjaran buat mereka yang telah berhempas pulas mengkreatifkan gambar tersebut.. ok faham semua..? tak faham buleh bertanya..oraittt....

6493_113792584535_767444535_2089523_5601942_n Contoh sahaja - Mungkin anda lagi kreatif dari ini.

Syarat - Syarat Adalah :

  1. Anda dikehendaki membuat editing terhadap gambar- gambar kahwin saya, mahupun gambar saya seorang atau gambar berdua saya dengan Mr.Shyir (suami) sekurang-kurangnya 2 keping/ jenis editing
  2. Pilih mana2 gambar yang uolls rasa suka dan sila EDIT gambar tersebut dengan creativity anda tersendiri. Tak kira lar nak pakai Adobe photoshop ke apa etc. (gambar yang mencacat cela kan saya tidak akan diterima sama sekali)
  3. Setelah siap di edit, anda dikehendaki hantar gambar tersebut di email ain.bashir@yahoo.com.my dan anda haruslah link kan gambar di atas diblog anda (sidebar).
  4. Di email tersebut sila sertakan nama dan URL blog uolls supaya senang saya membuat rujukan terhadap uolls.
  5. Tarikh tutup penyertaan dilanjutkan hingga 03hb Jan 2010. Pemenang akan diumumkan pada minggu berikutnya setelah pemilihan gambar yang terbaik dibuat.
  6. Bagi peserta yang menyertai contest ini, anda haruslah meninggalkan URL blog anda diruang comment.

GANJARAN BAGI PEMENANG:

Okay mesti ada ganjaran kan? setelah korang penat2 buat editing tu kan..? harus lah dibayar penat lelah kamu tu...hhee..ye aku tak kejam dan aku tak kedekut..kalau tak masakan aku pi buat contest ni ye tak? okay...baca bawah ni pulak..

Pemenang akan menerima pilihan hadiah seperti :

  1. Hadiah berupa barangan ATAU
  2. Jemputan Makan Malam bersama AGS ATAU
  3. Wang tunai sebanyak RM50.

(Hadiah terpilih salah satu dari di atas.Tertakluk kepada perubahan dan masa atau kesempatan AGS.harap maklum)

okay..those yang kreatif tu..ini lah masa dan peluang anda menunjukkan bakat anda dalam editing. Mana taw gambar yang korang edit mempunyai penceritaan yang terbaik ke untuk weouls..eceehhhh...!!

apa tunggu lagi...siapa yang nak join..saya alu-alukan.. terbuka kepada sesiapa yang berminat.ok..deals..??

sebelum itu, terima kasih saya ucapkan kerana sudi membaca, menerjah atau menyertai contest ini.

SELAMAT MENCUBA..!! GOOD LUCK!!

p/s : those yang nak tinggal komen2 kat ruang mencecah AGS aku..sila2 lar k...hope dapat kenal mesra dengan uolls..

13 comments:

masdila said...

hehehehe...wau u ni kan,,,,bgus gak,,,t kiter try ek,,,

Ann GreenStrawberry said...

Qaseh : No problem dear..

Anonymous said...

hai awak..dah kawen ea???tahniah...nnt kt try wat gmbar cantek2 ea..jadila follower kt..

[z@ck] said...

gmbr nya mana?
bley pilih mana2 ja ka?

Ann GreenStrawberry said...

milo: yup2..sudah kawen lor.. ok..i will be ur follower..buat nice2 k

zack :gambar leh amik kat Perkhawinan AGS tab menu tu..or pilih jer pic2 yang kamu suka dalam mana2 n3 AGS..

Ann GreenStrawberry said...

CIARE : buleh2 dialu2 kan..hehhee..kabarkan kepada ramai2..hhahahaa

attyfir said...

alor mcm nak terai .tp nan ado masa..lak .hah .

Ann GreenStrawberry said...

ktys : hahaha...takpe2..nanti masa leh extend lagi..hehhe

ainey said...

de ta,adiah yg paling buruks.if de,owg na try edit.hehehe

Unknown said...

contest yang menarik :)

Ann GreenStrawberry said...

cik epal : heehhe.try ler..mana taw tuah awak

c_da said...

esok dh 3 aribulan...sempat ke aku nk cuba ni...ari2 tengok blog ni...tapi tak sempat2 g nk edit...tension gak bila dah di saat-saat akhir ni...

Ann GreenStrawberry said...

sempat2..sebab on jumaat baru umum pemenang nya.. good luck..mana taw yang terbaek..hhehe