Pages

Monday, January 4, 2010

Pemenang Contest akan di umunkan

firstly aku nak ucapkan terima kasih bebanyak those yang telah menJOINkan diri dalam contest (CONTEST CREATIVE) aku buat nie...erkk??? ada ke yang tak taw lagi aku buat contest tu.. hmm takpelah dah berlalu pun.. so tgu next contest lar if akuanjurkan ok..

hmmmmmmm.. mesti korang tertanya2..bila lar nak menangnya contest yang aku buat kan hari tu... ok camni... contest tu last day nye semalam... and suppose dah tutup lar kan...oleh sebab aku sedang bercuti nie.. takde masa lar aku nk buat selection tu kan.. on Wednesday baru buat selection. babnyak pilihan gambar ni.. tapi takpe boleh jer nak select yang mana best..heehhehe..

jadinya..uolls tak dah terlambat tu ke apa kan.. boleh join if ada hajat nak hantar pic tu kat aku nie..sempat je lagi nie.. see..baik hati lagi bagi peluang kedua..hehhehee... takpe..do not rush..aku pun akan umum pemenang hari jumaat ni... paling lewat isnin lar...

hadiah jangan risau.. ada dah..heheh..tgu nak select pemenang je nie...aku bersama2 lar kita tunggu k...

 

p/s : entri ni sume auto-published. Tuan tanah kedaung ada kat Genting skang ni.hehehe

No comments: