Pages

Monday, January 4, 2010

On Leave for Honeymoon

hye..sume...salam isnin semua.. wah.. kita di tahun baru yer tak.. semua dah mula kerja setelah bercuti lama kan..selamat bekerja diucapkan ..yang sekolah tu ...selamat bersekolah semula, belajar lar kamu balik..jangan ponteng2 ok..caiyokkkk...

yang aku ni camne pulok...??? ye...aku sedang bercuti skang nie... kat mana..?? of cos dekat jer..tak jauh pun..aku g Genting Highland for honeymoon.. yelar..after kawen aritu tak pergi2 honeymoon.. ni dah takde pk2 pasal kerja dah.. oleh kerana tak nak fening2... then terus g honeymoon mgu ni.. sebab bulan2 sterusnya aku adalah buzy ok..seyes tookkk... ala aku g pun sebab nye aku amik pakej murah yang aku tawarkan haritu lar..huhu.. Rm38.80 je semalam ok( PROMOTION) rugi ok spa tak amik pakeh tu ngan aku.. nak lagi ke? ha..tgu bulan 2 baru aku kuar promo tu lagi k... hehehehghview

adoii.. merepek sudah...ekceli aku dah berada di genting semalam  lagi. so will beck at office hari rabu lar... kasi lar aku n mr.shyir rehat sket.. yelar..asek kerja jer..sampai honeymoon pun tak sempat..ah..tak kisah lar orang kata weouls honeymoon tempat biasa... ada aku kesah??? hahahaha... kang aku g PARIS orang kata aku menunjuk2 pulak.. dalam mesia sudah...ye dak?/ tgu lar duit lebih kang aku g jauh2 sket ok..heheheh

hmmm... makanya aku bercuti sampai selasa lar... mau relaxing bersama suami terchenta. hehehehhe.... kata HONEYMOON..of cuz lew.. heehhe...

to semua..selamat Berkerja ok....

untuk contest yang aku anjurkan tu kan.. aku akan umum kan pemenang on Friday ni .. insyaAllah..

p/s : wah...sedang bersuka ria ni.. hehehhehe..

4 comments:

nizaa said...

wow!! menjelesnya....hanimun time org keje..uisshhh tak aci nih..hehe

http://kancilbiru.blogspot.com/

♥ QaseH ♥ said...

best owh,,,,,
hehehehehe

[z@ck] said...

whoa genting!
nak ikut gak..

=)

Ann GreenStrawberry said...

niza : hoisshhhh..jangan menjeles...sila lar g hanimun time keja jugak..

Qaseh : mmg best taw...

Zack : ishhh..tak bole..orang g honeymoon ler....