Pages

Friday, January 15, 2010

Spread The Love Contest

aku di undang untuk menyertai contest ini. Oleh sebab terasa cam best.. terus cam join aje je lar.. miahahha.. tQ for invite me.

 

"...Spread d Love.."

Term & Condition:

1) Peserta haruslah mempunyai blog - (ye.. mmg saya ade pun http://greenstrawberryheaven.blogspot.com .. jemput2 ke blog saya juga)

2) copy banner di atas dan letakkan di side bar blog anda...dan link kan kepada... http://iqafilovebuggy.blogspot.com/2010/01/spread-love-contest.html - (Dah.. cuba tengok kat side bar tu)

3) jadi follower blog saya. (Dah Juga)

4) jadi follower blogshop saya. http://spreaddlove.blogspot.com(bermakna..anda perlu menjadi follower..2 buah blog..hehe) - (Dah punn..)

5) buat entry bertajuk Spread The Love Contest - (ok dah kat tu ha..)

6) dalam entry anda..haruslah ada banner di atas..linkkan pada.. http://iqafilovebuggy.blogspot.com/2010/01/spread-love-contest.html - ( Dah jugak)

7) sila tunjukkan 1 gambar anda yg menunjukkan kasih sayang..tk kire la gmbar couple.,suami isteri,kawan2,anak n ibu..anak n ayah..adik beradik..asalkan menunjukkan kasih sayang.(ingat..1 gambar sahaja!) - (Dah letak jugak)

DSC_0867-fp contoh gambar...  ( ni mmg favvy picture aku sweet sangat2)

8) tinggalkan link entry anda di comment box entry ini. (ha ni pun dah..usha kat comment box tu)

9) pemenang akan menerima 1 set couple tee dari blogshop saya dan 1 hadiah misteri. Anda boleh memilih design n size yg anda suke. (berapa org pemenang akan diumumkan kemudian)
10) dan last skali..jemput la clik nuff sy skali..haha - (dah klik..hehee)

11) tarikh tutup penyertaan adalah pada 12.00pm - 1 feb 2010

First time ni join contest... hehehhe... harap berpuas hati dengan picture ini.. those yang nak join pun boleh...uolsss copy n follow the step ok..

4 comments:

Zana Adieyza said...

gud luck akk cun!!

Ann GreenStrawberry said...

adieyza : heyyy... kamu ni.. babab kang.. suka kata gitu taw.

NUR AFIQAH BINTI ABU BAKAR said...

hi. dah review..goodluck oke

NUR AFIQAH BINTI ABU BAKAR said...

ade sis..sudah dihantar kepada juri
;-)

cumanya..yg tu sebahagian saja..