Pages

Tuesday, January 26, 2010

Pinkish di Wedding Ono

last Sunday..aku menghadiri majlis perkahwinan kawan aku masa kat SMTPD dulu.. adoi.. kawan2 ku ini.. sorang2 kawen.. cam dah jadi badi plak.. hahah.. penyakit berjangkit lar pulak.. aahahahhaa... al maklom..saya pun dah kawen kan... ceececec.. nk jugak cakap tu..hhehe.. so majlis berlangsung tak lar jauh mana.. satu negeri lagi dgn aku.. kat seremban jugak.. sonang acik..

DSC04378

tema aku dan Mr.Shyir adalah PINK.. ehem2.. puan ciare.. ai pun dah berjangkit pink ni taw.. wakakkakaka... mengena make up secara natural dan gojes... wakkakaka..matik lar.. puji diri sendiri..hahahaha ~~~~ erkk?? siapakah sebelah saya yang berbadan sasa tersebut?? wkakaka..sasa ke nyahhh..seksa uuu...hahha

sampai around kul 2... malas nak g awal2... sampai2 pengantin tengah bersantap.. ahhaha.. lambat ler weouls tengok mereka bersanding.. apa lagi terus santap lar kami juga pengantin basi nie.. hahaha.. ok pe..perut dah lapor..diet pun kedaungg...

DSC04380  later kawan smptd pun sampai.. wahh..suke2... geng2 haruk pikuk time sekolah dulu..diorang ni pantang kalau dengar event2 kawan kawen..berdesup je ada mariii.. hahahhaa... my fren yang kawen is yang perempuan tu lar ye. OnO aka Rosnorhazreen.. dan suaminya..ermmm.. tak taw nama..heheh... tema beliau adalah Black + Silver... sukerrrr colornyeee....DSC04379 wah..! kenapa aku sedikit ketembaman di situ.. hahha... oh no..camera trick je tu.. xde apa ar.. hhhaaha...

to my kawan2..uoollss asek datang majlis orang jer.. sapa pulak nak amik turn pasni... ha..sila2 amik no k.. senang aku nk pi nanti.. hehe..

 

TO ONO : SELAMAT PENGANTIN BARU.. SEMOGA KEKAL KE AKHIR HAYAT DAN DI KURNIAKAN CAHAYA YANG COMEL SEPERTI AKU.. miahhahahahhaa...

ok.. penutup???

boleh gitu..hehe

p/s :projek dah start... sukanye lar.. hope sukses suami ku..

5 comments:

masdila said...

ish xblh,,,anak ann sok lg comel lol

Zana Adieyza said...

akk mmg comel but ayat yg lebih sesuai adalah "cun"...

maysarah heelme said...

ya Allah...aku lupa..huhu..lgpun de progrm that day... ruginyer...huhu

NUR AFIQAH BINTI ABU BAKAR said...

makin tembam ea akak?
pembawa budak kot...hehehe

;-P

Ann GreenStrawberry said...

Qaseh :hehehe.. aminn ku kata kan.. hehe

adieyza : ishhh ko nie.. ada2 je.. yelar.. terima jugak tu.. wahh! hahaha

elmesara : xpe2 may... aku dah wakil dah budak2 pd.. hehe

iqafi : aiyaakk!! kan? kan? chubby sudah kan? ha.. tular.. tergebuzz pulak bila dah kawen ni.. ok.. akn ku kurus nanti.. pembawa2 ni tarak lagi.. ni nafsu tekak namanye.. hehe