Pages

Monday, January 18, 2010

oleh sebab teringin jadi terus ke Johnny's

seyesss tokkk!!! aku tak paham.kenapa lar malas ya rabbi ni weehhh... nk update tapi jari malas no nak type...blog hop je lar aku ni... sorry geng.. lagi pun aku bz skang ni.. al maklom.. membantu suami lar katakan hehe...

citer kat bawah ni pun aku rasa isnin lepas punya hal lar kot.. yelar.. nak update sudahnya henfon tinggal kat umah mertua aku.. pic sume dalam tu... haissshhh apa nak buat...

oleh kerana isnin lepas tu..konon nya tak nak makan lar kan.. sekali petang tu perut dah pedih amat.. call Mr.Shyir..jom pi Johnnys kat JJ S2 ni.. ha ko.. dapat pun makan.. ate.. perut pedih.. nak wat lagu mana kan..?heehe..almaklom..musnah diet sebentar..hehhe

DSC04336

aku prefer kuh tom yam.. so tambah Rm10.. alar korang pun taw kan? kan? huhuhuhu...

DSC04335  okay perempuan ni mmg akan hirup kuah tom yam tu smpai licin..sbb tu favvy dia ok....DSC04333dan suami nya..menikmati steamboat tersebut tanpa pedulikkan bini nya.. miahahhh... cisss!!...

seb baik ai mulia hati belanja time2 gaji taw.. hahahaa... eh time ni dah kul 4 lebih baru nak lunch.. seee..aku kan diet juga..lalalallala...

p/s : malas.. malas.. malas.. malasss........

3 comments:

Lynda said...

tetibe laapar

Ann GreenStrawberry said...

hahahaha...
apa lagi..sila2 ke johnnys berdekatan

masdila said...

sedap nyer,,,,

lapaq lor,,,