Pages

Tuesday, January 5, 2010

Pizza time

 

Last Thursday, gerak awal sket dari pejabat .. bukan apa..dah sang suami ni ha..ajak g klang pulak.. dah amik stok barang untuk mega project beliau. hmm..takpe2 mega project..akan ku publishkan satu hari nanti..tapi bukan masa ni kay..

so di sebabkan weouls pun tak lunch lagi..makanya weouls singgah di JJ S2 tu..

DSC04274

Makanan dah sampai.. while my hubyy duk perati menu lain plak.. ekceli dah lama mr.shyir ni duk zikir kat telinga aku nak makan pizza...time ni baru kesempatan..hehehe..DSC04276 giler ah muka teruja camtu kan.. ahahha... suci le pulak wat muka gitu..miahhahhaa.. Menu adalah yang lite2 je..

 DSC04277

adakah muka aku nampak pucat??? hmm..tak kan??? ye..aku tak pakai mekap ok...secalit apa pun tarakkk..

DSC04280

jnagan tanya kenapa..di semua laki aku punya kerja.. year..while waiting my lasagna tak sampai2.. apa lar lembap sangat service pizza kat sini..tak mesra betul..puihh.,,..malas nak makan kat sini lagi DSC04282

chicken wing BBQ itu adalah sedap..sila lar try uollllsss..hehehe..eh jap..lama dow aku tak wat pizza sendiri.. Mr.Shyir ada gak hint2..tapi aku ni jer yang tak berkesempatan lagi..hehehe

after makan... Mr.Shyir nak potong rambut pulak...next n3 lar k..

p.s: today last day in Genting.. will back to Semenyih in the evening.. ehhehe

3 comments:

mAr@ZiEy said...

Sis..sy suke sgt tgk akk tak make up..terserlah natural beauty akk tu..licin je muka akk..:)

Kancilbiru said...

sedapnya chicken bbq...kena try kot..

http://kancilbiru.blogspot.com/

Ann GreenStrawberry said...

mar@ziey: ha.. yeke..huhu..g keja mmg malas nak makeup..sebb kang nak solat hegeh2 nak cuci.. time off baru mekap..hehhee

niza: hehehhe. haruslah