Pages

Wednesday, January 6, 2010

Welcome back to Work

Salam Rabu uolllsss.... hye..hye.. lama nye aku tak on9.. mcam2 citer aku tengok kat blog uolls tu.. masak lar nak baca satu2... hehhe.takpe...ai kan rajin baca blog uolls.. hehhee..

hmm.. aku kan baru balik dari genting semalam.. so hari ni baru masuk kerja.. jadinya tengah menyiapkan n3 citer2 aku holiday itu hari lar nie.. banyak no pic nye lar.. tengok lar..aku takde lar nak tepek semua kan.. sket2 sudah.. lagi pun korang taw kan genting dah umum sangat lar.. so tak yah nak extra2 booomm citer.... cuma tips2 je aku kasi nanti..

al-kisahnya..hari ni banyak kerja nak buat.. plus badan aku ni sengal2 + letih + penat ok..hengat tak penat g sana,,? helloo... sakit kaki makk ni nokkk... tapi ku gagahkan jer g kerja..ingat nk pi urut badan lar nati.. kalau rajin ar kan,. ahhahahah....

ok mau sambung kerja dulu.. nantikan n3 akan nyusul selepas ni ok.. no worries citer biasa je.. hehhe...

p/s : aku tengah select picture contest ni... sabar2..akan diumum punya lah..hehe

No comments: