Pages

Thursday, November 5, 2009

Lunch kat Mcd pulak..asek mamak jer..

Arini lunch hubby ajak pi makan Mcd...wahhhh....bukan men lagi...alar pi mcd kat tesco sebelah opis aku ni ha... sambil2 tu ada lar barang2 pejabat yang aku nak beli sekt...

DSC03857

macam bese Mc Saver ar kekdahnya..huhuhuh..selalu tu mamak jer.sket2 order ROjak mamak, Mee goreng Mamak, Roti Tisu, roti Telur..Nasi beriyani lagi..hoissssh...mamak kat opis aku ni pun dah buring nengok muka sma jer.. aku cakap ng mr.shyir ni kalau mengandung..tak pasal2 muka aku pun ikut mamak tu jugak..ahhhahhahahaa...

DSC03858

korang paham2 lar suami aku nie...dia asal nak amik gambo..camni ar jadinya...hussshhh..susah ni..kasi tune lagi....hahaaa

 DSC03860

see... buat perngai lagi..apa nk buat..

DSC03861

sudahnya aku pun terlibat sama..wakakakakakaa...ini dua laki bini sudah sengal lar...

sekian n3 petang2...heeheee

 p/s : yeaahhhh..i mau p holiday this sunday...cuba teka aku nk pi mana????

7 comments:

Maswani said...

bestnya mcD...tetiba je rasa nk makan..hehe..

Ann GreenStrawberry said...

maswani : sila2..mcd dekat jer..huhu

♥ QaseH ♥ said...

ish2 ann korang laki bini memang skitnyer gilak la,,,,,tp sweet la,,,

cm x sabo nak kwen jer,,,hukhukhuk

gatal suda,,,

~ceRRy beRRy~ said...

ahahaha...

lawak la korang nih..
comeyl~! =]

Ann GreenStrawberry said...

Qaseh : hahaah..tu lar pasal..lama dah tak makan ubat..stok abis pulak..mihahaha

cerry : kitorang mmg gini..kdg2 jiwa kacau sket

♥ QaseH ♥ said...

lorh uper nyer ader stok ubat,,,

hukhuk

lina said...

salam ann, mana recipe baru....hehe.