Pages

Monday, November 16, 2009

Indahnya bila kita dapat sesuatu yang kita inginkan..

ha... ha.. ha.. !! apa lu orang pikir ha? hohoho....

indahnya tu bermaksud....aku telah dapat makan Satay dngan jayanya..miahhahahahhahahaha...

yelar.. kan aku cakap tekak aku nak makan satay..makanya...aku dapat lar..huhuuhuh...

DSC03929

jumaat malam tu aku balik ke rumah mertua...setelah merengek2 seperti budak kecik yang takdapat gula2 tersebut..makanya Mr.Shyir pun membawa aku makan yang seperti yang di inginkan..wkakakakkaka....

sebelum sampai ke semenyih tu..singgah lar kat Kesuma Lake tu..tepi jalan tu mmg ada jual satay...benti jap..makan2..huhuhu...

ko taw...sebelum smpai kat kedai tu..dah terbau2 satay kat hidung ni..punya lar nak makan satay..cam bertahun xmakan satay woookkk..budus ko Ann!!! dusssshhhuummmm....

dengan rakusnya aku makan 11 cucuk dari 25 cucuk..mihahahha..gila ahhhh!! xpenah2 lar makan satay bnyak gini..pling kurang pun 5 jer...tak apo kono lar tokak punyo pasal...hambeekkkkkk... kau... menternak lemak pun dengan jayanya..hahahhha...ok fine...

atleast lega sket dah dapat satay... now proceed to eat Ayam Goreng Madu plak...wakakakakkakkikiki...

p/s : dah2..aku taw korang nak komen menda... kalau ia pun.. aku aminnnn kan kata2 korang..huhuhu...wahh...!! tetiba terasa gitu pulak

4 comments:

ciare (^_^)v said...

huhu....sedapnye satay...aritu nak mkn satay kjg tp xjadi sbb ujan..sob sob sob...

eazy said...

haha,
siap da tawu ape kitorang nk cakap.

*byk gile makan.

♥ QaseH ♥ said...

w ann cm ader something jerw nieyh,,,mood mkn amboi,,,bek ha,,,,phm kan,,,,,hehehehehope ader la kan,,,amik berkt miera loh....

Ann GreenStrawberry said...

Ciare : hahhha..mmg sedap.. bila tak dapat satay tu...meronta2 nak..skang ni dah dapat..tengok org jual satay dah tak heran...wkakakakaka..hey cia, better laksanakan kehendak perot kamu tuh...

easy : hahaha..mmg pownnn... gile magic kan..wkakaka... ha tu lar...penternak lemak yang berjaya dah nie..

Qaseh : something???? hope??? alalllala.. aminnnnn..