Pages

Friday, November 13, 2009

marilah berbueno dimana saja

wahhhh..bunyi cam promote2 ke apakan... mihahaha...xde lar..since balik dari langkawi ni..aku kan dok borong coklat..yelar nak tambahkan lemak2 ajaib diperut n dipeha..wakkakakakkaa....dusshhh!!! sekaliiiii..heheh.. DSC03893

korang mesti penah makan KINDER BUENO ni kan...??? alar banyak jual...p beli ok!! hehehe...yang ni versi White... rasa nya ya ampon... dalam tue ada 2 batang... sodap2...

DSC03894

oleh kerana kesedapan yang melampau...dan menikmatinya dengan penuh khusyuk dan tawaduk... aku telah menghabiskan nya dalam perjalanan balik dari opis  smpai lar ke rumah semalam...hahhaha... siap snapping dalam keta ok..huahauhuahauha

DSC03897

haaaaaaaaaaa...ini perempuan udah meroyannn..hehehhhee

DSC03899

tengok pun dah lazaaaattt kannnn?????... ye.. sila beli..seyess tokkkk...

DSC03903

dalam dia macam ada coklat putih cair tu...ya Allah..seyes sedapp..aku tak tipu...dah banyak masuk dalam perut ni ha... nati aku nak makan lagi...

p/s : errrrrkkk??? tetiba penggemar coklat plak...apa kes????!!!

6 comments:

♥ QaseH ♥ said...

mana sekolat dr langkawi eyh...nk ckit

Ann GreenStrawberry said...

Qaseh : buleh2..kamu buleh tengok sajar..hehehee

Miss Moon said...

betol mmg sedap hok nih . ari tew akak tersilap beli ...ingat tak sedap tapip skali makan ....pergggg mmg nak beli lagi

Ann GreenStrawberry said...

miss moon : tu lar kak..mmg best punn..yahooo..nak lagi2..

ciare (^_^)v said...

i heart bueno tooooo...wuaaaaaaa T___T

CiK By said...

sedap!! i adalah penggemar setia!!