Pages

Tuesday, November 24, 2009

Demam oh demam..kenapa kau....???

ok fine...just want let u knows that... aku adalah sedang pintonggggg kerana demam semula :(

xtaw lar napa leh demam...rasanya last week baru je baik demam..yang tinggal batuk je lar..aku n mr.shyir mmg berlawan2 batuk... sapa paling hebat..ewaahhh

alkisah petang semalam.... dalam kul  5 camtu badan terasa macam seram sejut + menggigil bagai lar..semput di dada ko tak tak yah ckp...mmg dah ado..pastu aircond dah tutup pun masih sejuk..tekak..nauzuibillah sakit tapi stil buleh makan lar...kepala juga sudah weng

dah lar tunggu mr.shyir ada discussion..terpaksa lar aku menahan kesakitan melampau...dah abis discussion dalm kul 8 camtu..terus pulak..Mr.shyir ajak aku p tesco..nak beki meja dia tu..haiyyooo...gigih jugak lar aku ni...

balik umah...mmg dah lembik ar...mandi  makan2...siap beli bubur mcd...hehe..makan ubat..layan awan dania jap..msuk bilik terus flattttttt.... tak sedor apa...Mr.Shyir tah buat apa kerja dia kat laptop tu..yang aku..bungkang....!!

tapi syiokkk oowwhh jadi orang sakit.. dilayan 100% alaalaala... pagi tadi bangun dah ok sket... bajet malam tadi kalau tak kebah jugak pagi ni nk g klinik.. bangun2 ok lar...walau pun.cam dedaaa.. jekan... g jugak opis sebab ada keja tak setel.... now kat opis ler...muka tak semenggah jer wokkk....tengok lar..if still tak ok.. i terus halfday lar kot...

owh.... disebabkan tak bape sihat...aku hangkut Mr.Shyir temankan aku kerja...huhhuh. seb baik dia boleh wat keja dia kat opis ni.... selamber sudahh..ehh.

p/s : dah..dah..stop!! faham sendiri sudah...

6 comments:

ciare (^_^)v said...

get well soon dear :)

♥ QaseH ♥ said...

makan ubat taw yunk,,,,

CiK By said...

makan bubur di blog saya..hahaha *promote sudah..

makan ubat..musim2

Ann GreenStrawberry said...

ciare : tQ2..huhuhh...

Qaseh : sudah2...hehhee

cik BY: huwaaaaaa..nak2...ehhehee

shiela said...

musim domam la ann..kene rehat lebeh je..get well soon ok..take care

Ann GreenStrawberry said...

shiela : yelar kot...hehhe...ok dear