Pages

Friday, November 13, 2009

Hajat nak makan kerang bakar dah dapat...yahooo!!

yesss!!! yess!! syukur alhamdulillahh....dapat jugak makan kerang bakar yang di idamkan..huhuhu..seyesss tokkk..aku mmg dah lama nak makan kerang bakar..asek kalau naktanya nak makan apa..mesti ckap nak kerang bakar...masalahnya..umah aku ni bukan lar dekat dgn pantai..aritu cari kat langkawi pun takdokkk.....

DSC03916

sudahnya malam tadi duk gigih tu pas maghrib ajak mr.shyir cari arang kat kedai... nak bakar kerang..seb baik lar...kerang dah ada..apa lagi tinggal bakar lar.

DSC03917 selalunya aku tak suka lar nak buat bakar2 yang renyah ni kan...kali ni teringin punya pasal..hambikk ko...buat sendiri ok...puas hati..seb baik tak lama pun bakarnya...jam2 tu jugak merasa yang dah masak tuh..huhuhuhuDSC03919 menarik kan???? saje nak buat korang terliur nengok kerang bakar ni ha,..yummmy!! dapat yang jenis besar sket lagi sedap...DSC03921

kasi tengok isi dalam sket...huhuhuh...makan cicah dgn sos thai...syoorrgggaaaa wehhh!!!

DSC03924 ni yang dah siap bakar...huhuhuh....see nampak sedap kan?? mmg sedap pun..nak buat sendir..wkakakak...senang jer....DSC03926

ada pulak cencaru bakar fresh2..huhuhu...walaweeehhhhhh!!!!

DSC03927  cicah pulak dengan kuah kicap asam...wahhhh!! tak menahan...

nilar lauk aku makan malam tadi..tak sentuh lain dah..ngadap ni je..besshh gilossss...!! part ngidam ni dah selesaiiiiii.... konyang...

seterusnya mau makan satay pulak.. hoissshh..ni plak aku nak satay yang biasa2 tuh,.xnak satay sahmuri tue...xsedap.... nak yang tepi jalan faham?? ececececec.... kalau tak dapat yang tue..yang buat sendiri pun boley lar...seyes!! aku pandai wat sataytaw...nak resepi???? hihiihi...tunggu ler..

p/s : erkkk??? napa ek????cam banyak pulak nak makan itu ini...

5 comments:

m'Z faRa.. said...

n gandong kowt...g check cepat...:)

eazy said...

hihi.
mkan byk ni. :)
da nmpak chubby sket

Ann GreenStrawberry said...

mzfara : huhuhu...xtaw lar... ke sebab nafsu makan bertambah2..miahahha

eazy : wakakakka..mmg chubby pun.nak wat camner..orang kalau dah kawen mmg gitu... tanya lar si ciare tuh.. kan? kan? ciare..

♥ QaseH ♥ said...

ha da jdik mcm miriera nieyh kuat mkn,,,hahahaha,,,,

tkot ader kot,,,
miera ari tu pun samer kan,,,,

so....

Ann GreenStrawberry said...

Qaseh : entah lar... kuat makan sbb perut minta makan..buleh alasan gitu..huhuh.. kalau ada alhamdulillah