Pages

Saturday, November 7, 2009

Hobin Jang Hobin !!

alar..semua dah taw kan yang malam ni ada perlawanan bola Piala Malaysia kan? kalau dah taw bagus...meh dokek sket ngn acik ni ha... acik bg taw ekau yang malam ni ado lawan bola nun ha kek Stadium Bukit Jalil..

tapi acik tak poie sobab eh.. acik malas nak sosak2 kat dalam stadium tu ha...bukan apo kek umah nengok pun buleh kan? kalau sodap tak bsning buleh baring laie..

okay...bak kata ekau lar kan... yang mano akn monang??

Negerii Sembilan

VS

Kelantan

mno yang raso eh monang? kalau ekau tanyo den..mmg lar den kato negori kan...kampung den... tu sobab eh..HOBIN JANG HOBIN..uhuhuhu...

meh dongar lagu hobin jang hobin...mihahahhaha....

dah alang2 nyokong ni ha..den pantun sket yo...

Ghuso bukan sebarang Ghuso

Ghuso Bertanduk cabang limo

Ghusa nogori memang berbiso

Kalau kono tontu meghano

kita tngok sapa yang kono...huhuhu...

p/s : ada sesap orang kelantan???? ini bukan perang saudara ok..support negeri sendiri namanya ni

3 comments:

♥ QaseH ♥ said...

wa dyer da kuar ckp ngeri la,,,,,

hukhukhuk,,,puas nk pham,,,,

kihkihkih....

shiela said...

hak hak..kite org kelantan..tp tak pro sgt laa..n my bf org nogori..so how?..hehe

Ann GreenStrawberry said...

Qaseh : erk..xpaham ker? nt ann buat kamus negeri

shiela : hmmmm...camne erk? semangat kenegerian mesti ado.hihih