Pages

Sunday, November 8, 2009

Akhirnya... menang juga..!!

hak alah....!! korang dah taw lar kan...see.. i told u already... n9 boleh menang punya lar...aku ni yang tak tengok sangat bola..tetiba piala FA ni terus cam semangat...

pergggggghhh!! suami ai lagi  tak menahan... siap nengok daru mula smpai akhir bola tu... dah lar tak penah2 sokong bola sepak malaysia..tetiba dengan jaya nya beliau terus sokong pasukan N9.. bagus..bagus..Menjaga Hati Isteri mu ini yang orang negeri 9..kalau tak sokong AWAS!! mihahahaahahhah....xde lar..dah mmg sokong pun..nak lagu mana kan...

tapi ke bakpe hok kelate tuh duk main lagu gitu..? dok molek sungguhhh.... main kasar deh... penyokong demo pun bilo n9 meneee terus hok bakar2 stadium...hoooohhhh..sungguh dok molek gituuuuu....woiiiiiiii!!! apsal tetiba aku pi kecek kelate ni??? gilak apa..maafkan beta...beta masih amatur dalam membahasakan telo negeri2 kat mesia ni...hihih

tak lar bukan apa....aku engok penyokong2 ni..bila dah kalah team dorang tu..terus baling2 botol lar..smpah2 lar dkt dengan trek n padang tu....adeehhhh..!!! tak cantek sungguh perangai tuh...cuba tengok penyokong2 bola sepak inggeris tuh...bagus jer.tk delar nak bakar2 ke apa..baling ke apa..haiissshh..!! benda ni tak boleh nak dibiarkan..mencemarkan Imej Malaysia.....isshh!! kita kan 1 Malaysia..ceaaa... xde lar..bukan pa..tanggungjawap lar sket...tak salah pun...huhuh....dah malas nak citer..

kesimpulan nya... N9 telah menang 3-1 dengan jaya nye..tahniah lar..pada pemain2 bola sepak n9... korang main bersungguh2...caiyoookk!! tingkat kan usaha untuk menjadi terbaikkkk.....hehehehe...

hmmm...hari ni ahadkan? kan? kan? apa plan korang??? hmm..aku..aku skang ni berada di...tettttttttttttttt..oh indahnya malaysia..hheheheheheh!!!

Autopublish : hmmm...aku kang ni tengah menikmati keindahan Malaysia..cantik jugak tempat ni kan.?? dah banyak berubah..hehehhe..teka lar???

3 comments:

♥ QaseH ♥ said...

wa ridu la org kat dyer,,,hukhukhuksehari x bc n3 dr dyer x senang dok,,,hahahah

telebey suda tu,,,

paper pun take care drive b careful naaa

ole2 jgn luper erk,,,,hukhukhuk,,,enjoy ur holiday...

Ann GreenStrawberry said...

Ok2 dun worry,..hari rabu star blogging balik.. Huhuh.. Rindu kesengalan kami ek? Balik vacation lagi brtmbh sengal rsa nye ni...

atty's said...

yeah ..N9 MOnang..