Pages

Tuesday, January 5, 2010

kasi Style Baru

Lepas makan pizza tu..within same day n same places. Mr.Shyir nak p potong rambut pulak... jenuh pnjangkan rambut..katanya nak wat style baru..hmm..layankan je lar.. ai ok jer hehehehe..DSC04284

we when to XCUT..alar kedai gunting rambut RM15 within 15 minutes tu lar..huhuh....hebat ok... tak penah potong rambut kat sini..so try lar.. yelar..Mr.Shyir pulak rambutnya dah panjang..rimas acik nengok eh..heheh... tukang gunting adalag Alex. dia yang buatkan style baru tu..hmm ok la...

 DSC04288

aku cam biasa..hanya menunggu.. hehhehe... tapi after jer potong rambut..aku heret pulak Mr.Shyir masuk dalam Jusco tu plak..aku nak cari kasut best sket.. nak bayar tu pulak..lalu kat tempat VOIR sekali..ada sale 50%..hambikk ko grab 2 helai tshirt hehehhehe..... DSC04291

dalam keta duk sibuk kata rambut barunya tu..hmm..style apa..tu blom lagi sayang yang style kan abag taw..hahahhahahaha DSC04292 dari belakang pulak..hehe..haisshhh..asal buleh pulak laki aku nie.. hahahaha..

after dari jj tu..terus shoot ke Klang..sampai semenyih dalam 9 lbih pm gitu..hoisshh really tired ok..kira malam new year tu aku sambut kat umah jer... depan TV lagi syok..takyah nak susah2 bersesak2..selesa je dok tgk bunga api kat dalam TV ni..tu pun mata dah nak lelap..countdown je NY tu..aku pun countdown nak tido sekali..haahahaha...

esoknya aku seharian menolong suami ku untuk project mega beliau..see..isteri yang baik ni taw.. hehehhheheh..

p/s : balik dari genting banyak cerita mau di n3 kan..hheheeh

2 comments: