Pages

Friday, January 29, 2010

"Anak" kami

ha.. ha.. ha.. apa yang ko pikir tu cik bedahh...??? jangan lar kak nam.. kak nam... kami tak bohong.. betul..serius donkk... huhu..

DSC02227 ye.. seperti yang uolls lihat tu.. ni lar anak ayam namanya.. huhuh... skang ni anak2 ayam ni di adopt oleh aku dan juga Mr.Shyir.. hahah...

Comel dok???? comell doolllll...

Setakat ni... ni je lar "Anak Baru" kami.. sementara blom ada anak betul kan.. kan.. mana lar taw mudah2 mudahan pasni ada pulak anak betul.. ewaaahhh!!!

hahhaha.. malas aku nk citer panjang..later2 baru hapdet citer details menda alah nie...tunggu Mr.Shyir kata ON.. baru leh out.. hehhehe....

p/s: seronok lar tengok mereka cumel2.. hehee

8 comments:

♥ QaseH ♥ said...

ha org taw projek aper ni...
projek bela ayam yer,,,,

[z@ck] said...

anak ayam?

NsAsFz:-)/o/o/o/ said...

bagus2...selamat berjaya

Ann GreenStrawberry said...

Qaseh : hmm... wait n see..

Zack : anak ayam itu adalah betul hahaha

Nsasfz: aminn

asna cute said...

mesti seronok dgr ank2 ayam tue menyicip,...

Cipp cip.. cip cip.. cip cip..

kawaiiiii~

Ann GreenStrawberry said...

asna : mmg lew..sampai dah bawak dalam mimpi skali,, hahaha.. seb baik tak ngigau..huhuhu

mAr@ZiEy said...

Ha..cam leh jangka je ape tu..mesti tu projek mega sis ngan Mr Shyir kan

Ann GreenStrawberry said...

Mar@ziey: huhuhuhu..tettttttttttttt.. tgu ler..next week baru update.. hehehhe...