Pages

Monday, January 25, 2010

Aku Sendiri pun tak faham.. not in the mood

Salam semua.. harap semua yang membaca blog ni sume sihat walafiat... hmmm.. aku malas nak bercerita panjang... lately ni banyak sangat entry tak bermotif  kat blog aku ni... n3 masak2 pun dah kurang.. make up2 lagi lar.. yang ke baboom pun tak de gak.. jadinya..aku sendiri tak paham dengan diri sendiri ni apatah lagi orang lain yang cuba paham kan...?

ok..aku takde masalah apa2..cuba kadang2 tu kedauungg... tak de dalam diri ni sendiri.. rasa macam kat mana2 tah.. macam2 dipikirkan... itu ini.. life dan sebagainya... aku bukan nak membuka pekung di dada.. tapi itu lar hakikatnya yang berlaku skang ni.. dihimpit bermacam2 perasaan sekarang ni.. kadang2 emo..kadang2 happy.. kadang2 kedaung.. ha pelik kan...??

tetiba rasa diri ini kosong kecuali suami disisi... bukanya tak bahagia... aku amat bahagia dengan ada suami ku dalam hidup ini.. cuma mungkin ada beberapa perkara yang belum lengkap dalam kehidupan harian yang kami lalui ini... hmmm..apa yang aku leh buat... kunci SABAR itu lar yang buat aku kuat.. kadang2 kesabaran tu luluh jugak... rasa marah nk tak guna pun ada... aku perlu kan semangat.. semangat itu menjadi lebih baik dari ini... semangat untuk terus berusaha demi mencapai kejayaan kami bersama...

kadang2 diri ni macam malass untuk melakukan apa je perkara.. rasa cam diri ni tak bersama dengan jasad aku.. hmmm..pelik... tapi tu lar hakikat yang berlaku...aku tekan kat sini..aku tidak bermasalah sama sekali..sungguh! yang aku perlu kan mungkin semangat... semangat untuk diri sndiri...

Kalau dulu.. buat n3 tu bersungguh betul..dengan penuh keikhlasan..sekarang ni..nak buat satu n3 untuk satu hari pun macam susah sangat...serius... otak blank... tak kreatif untuk mulakan n3... hmm tah lah.. yang taw.. skang ni ..mengeluh....

Maafkan aku semua.. aku terEMO sedikit dalam n3 ni.. harap2. lepas ni aku lebih kuat semangat.... sbb aku ingin membuat diri ni lebih yakin dalam kerjaya serta rumah tangga..

insyaAllah...aku cuba mengupdate apa yang ku daya...terima kasih semua...

p/s : sobbb..sobbb..sobb....

7 comments:

♥ QaseH ♥ said...

mazz tunggu n3 make up n masak from u ann,,

aDieyZa said...

kuatkan smgt ye kak..

ciare (^_^)v said...

sama ar kite laling..entri merepek2 je lately..xmntap mcm dulu...haih T___T

shiela said...

kite cari balik semangat yang ilang :)

asna cute said...

kak.. xmo sedih2 yea.. kuat kn semangat. kitaorg smua semangat nk bace blog akak nie..

Be strong ya.. =))

[z@ck] said...

besa la..kadang2 mood malas datang..memang tak boleh buat apa dah..

Ann GreenStrawberry said...

Qaseh : hmm. alamk..belom rajin ler.. hehe.. tunggu raji ada mari k

Adieyza :thanks dik

ciare :hihi.. tah camne tah nak wat jadi mantap.. tetiba sume takde motip dah

shiela : hope so.. hehe

asna : ye ke? hhhehehe.. thanks taw

zack : ha.. betul tu.. biar je roh rajin tu datang..hehhe