Pages

Tuesday, January 12, 2010

Wedding Nurul & Hamizi

salam semua.. sihat dok? hhmm..aku ni tak berapa sangat lar..selesema je ni.. plus sore pun dah suam2 kuku je nie.. dah rock babehh.. hehehe....

P1090202

Nurul ni kawan aku jugak.. kira bff jugak lar.. kenal dia masa kat sama2 bidang tourism then sampai lar dia kerja kat opis construction atas company aku ni. Kira lunch hour kdg2 tu lepak ngn dia lar.. bergosip.. miaahahahha.. dia pun kepala sewel cam aku... havoc2 semedang.. actually dia ni kira pangkat kakak jugak ngan aku.. tapi malas nk berkakak2 sangat.. aku dan kau sudah..hahahaP1090208

so on 09 Jan 2010 sabtu ritu dia kawen.. hmm.. kawen jugak ko.. yang penting kamu santek ok.. meletopss nyah.. hhee.. yang fentting..KERUSI ko.. besauuuuu... makkk likeeee... heheh...  aku ingat masa aku sampai tu kira dah lambat dah..sekali baru bersanding da..dalam kul 2.00pm gitu hmm ..ok lar tu kan... ngam2 je mak sampai taw.. seee.. kawan ko ni mmg terbaeekkk datang on time.. P1090210

Lauk adalah superb.. ooppsss kantoi makan nasi.. tapi sket ok... tu dipaksa oleh suami ku... yelar2 ai makan demi u...eceececece... P1090211

We in red lagi.. wahhh.. nak lawan mak merah plak.. eh2.. tak2... mekap adalah biasa2... malas nak melawa sangat.. yang feenttinng kasut aku 5 inci.. kasi tinggi lagi..huhuhu.. P1090212ya ampooonn..suami siapkah ini makan cendoiii..???? hmmm bagus2 ade cendoii diwaktu kepanasan terik tersebut. P1090213

Ni apa kena ni??? ishh. langsung wat muka gitu.. dah kenyang pun dok tak puas hati lagi ke? huhuhu P1090216

ha time ni tak ramai orang dah.. so boleh lar bergambar bersama pengantin.. ok lar kan.. daripada takde... eh2.. sekurangnya aku bergambar dgn ko tau nurul... hhahha... to MIzi.. ni lar ANN yang bini ko dok sebut je nama aku ni kan... sila kan tengok muka ai yang cung ini.. whahhhhhhhhhh..matikkk lar perasan habis...hahhhaaa

P1090215 To Nurul & Hamizi : SELAMAT PENGANTIN BARU. SEMOGA KEKAL HINGGA KE AKHIR HAYAT. JAGALAH RUMAH TANGGA KAMU DENGAN BAIK DAN JAYANYA.JADI LAH SUAMI ISTERI YANG BAIK. TAAT PADA PERINTAH SUAMI SERTA MENJAGA KEHORMATAN DAN MARUAH SUAMI. SEMOGA DAPAT ANAK2 COMEL SERTA DILIMPAHKAN REZEKI  YANG MAHA LUAS INI. MAY ALLAH BLESS U BOTH.AMINNN....

ha... panjang tak pesana penaja tu.. tengokkk. kawan yang baek kan nurul.. hahahhaha.....hmm..sedeh beh ko dah benti keja.. takdapat lar nak gossip2 lagi.. somemore jangan lupa buzz2 aku ni.... dah kawen sonyap yo siap ko..den cari ko kek melang nun..mihahahahahahhaha.... buat hauukkkkk nanti..kahakahak...

thank juga invite aku ke wedding ko.. hadiah aku pun tak seberapa.. ahhahaha.... seb baik lar aku tak recycle je hadiah kawen aku hari tu... ate.. banyak gilossss... smpai aku rasa cam banyak no orang bagi2 itu ini. benda yang sama.. tapi takpe lar.. thanks ku ucapkan... hehehheehe....

dah setel wedding nurul. aku chow tolong hubby kat kebun beliau. Hmmm.. isteri yang solehah kan kena tolong suami.. hahhahhha...Berbudi pada tanah. Banyak hasilnya.. hmm..ada paham semua..???? tq..

p/s: N3 ni lambat kuar sebab nya.. internet opis bengong.. tak leh connect.. choooiiii.. rosak programmm..sepatutnya semalam punya n3..

No comments: