Pages

Friday, September 24, 2010

Dah tua tapi masih berguna

DSC05034

Tau apa  ini benda? yezzzaa!! besen mandi baby kan? ha betul lar tu.. tapi kalau ikut pada bentuk dia cam old skool kan? juga betul… huhuhu..

ekceli ni besen mandi aku masa aku kecik2 dulu.. means b4 aku lahir.. kira preparation for baby stuff masa aku nak lahir.. mama dah beli besen ni.Puluhan tahun dah ni usianya.. but still can use taw…

masih dalam good condition.. cuma calar2 tu biasa lar.. until now dah berapa budak n baby pakai besen mandi ni.. baik dari aku.. pastu turun ke adik2 aku..and lil cuzen2 yang mama jaga.. alhamdulillah.. tahan lama jugak besen mandi ni..

so for my baby boo.. harus pakai besen mandi ni jugak.. tak yah nak bazir2 beli baru… pakai je ibu dia nye dulu…  Mama pulak memang jaga dengan baik besen ni.. tu sebab masih utuh..

harap2 berkekalan dan boleh lar digunakan lagi sampai bila2…cuma nanti aku nak beli jugak besen baru.. tapi nak letak kat umah MIL.. biar ada sana satu senang sikit… takkan lar anak aku nak mandi dalam sinki or baldi pulak bila balik umah nenak dia kat sana..hahahaha….

2 comments:

masdila said...

uish,,,ok jer....blh guna pkai lg la ann,,,save da ni kan

Ann GreenStrawberry said...

Qaseh : haah.. jimat sudey