Pages

Thursday, December 2, 2010

Memerlukan Kesabaran yang tinggi

Seperti sedia maklum.. walaupun aku dah start off ke ofis.. tapi aku ni cam off tak off je kan.. ni sume sebab komitmen kerja yang tinggi.. haha.. sangat lar kan… pekerja contoh kununnya.. kuikuikui…

kalau tak disebabkan customer yang mekak2 dan tanggungjawap.. xde lar aku nak g pejabat time2 nak beranak ni.. so pagi tadi.. eh tak lar pagi sangat.. dalam kul 12 aku g opis..

tujuaan utama.. nak buat grouping booking tiket AA ni.. tapi ko bayangkan.. dari aku masuk opis sampai kul 4.. mmg harem dapat call sales agent tu.. ngek!.. kalau harga berubah mmg siap lar..

kesian lar kat customer aku ni.. dah lar grouping ni.. bukan 2 3 orang yang nak g.. kebetulan Mr. Shyir free harini.. dia pun ada keja nak setel kat opis.. aku duk ngadap je SA AA tu cakap.. pssttt… mmg sabar je lar…

esok kalau aku call tak dapat lagi.. siap lar… aku sendiri call Dato’ Tony Fernandes tu.. charted 1 flight terus..!

1 comment:

mama ct said...

ann..dah selamat belom ni...kasi update Ye..