Pages

Tuesday, March 8, 2011

Rupanya boleh jalan jauh…

Khamis malam jumaat lepas aku balik ke Sg Besar.. kampung Mr.Shyir. Singgah semenyih amik MIL dulu.. then kul 9.30 mlm bertolak balik simpang lima.

Dalam hati risau jugak.. kut2 jalan malam ni fahim meragam.. sebelum bertolak tu aku siap2kan susu dulu.. sekali masuk keta terus lena sampai lar kat umah mbah.. wahh!! ajaib!!.. hehhe..

Tidur pun bukan main sakan lagi.. esoknya kul 3.30 pm aku ke Teluk Intan plak.. balik sana sebab cuzen aku kawen. alar si shasha pengapit aku masa nikah tu.. yg ni nanti aku citer lanjut.. kang lari topik plak..

DSC00129 Ni otw ke teluk intan.. Genap 2 bulan fahim dah pandai isap jari.. cuma dia belum tau jari mana yang sesuai nak isap… abis masam dek air liur mukanya.. hahaha.. masam2 anak ibu jugakkan..DSC00139

Last2 lena sudah… mmg bagus ni jalan jauh.. hihi.. ibu nak juga vain.. hahhaa…. we are in PINK.. kuikuikui

DSC00140

Owh dgn abi plak.. sampai Teluk Intan kasi check in hotel dulu..

DSC00141 Bagus.. pandangan tepat.. eh fahim ni kan.. kalau dalam keta suka pandang ke depan.. nak tengok keta duk lalu tu… siap kalau kita dirikan kaki nya.. semakin tegap lar.. ish.. advance nye.. alhamdulillah…

so lepas ni boleh lar jalan jauh lagi. Alhamdulillah.. fahim ok je.. hjung bulan nak ke kedah plak.. majlis pihak lelaki.. citer pasal wedding next entri ye..

lately ni bz lar.. cuz nak pindah umah.. nak pindah ofis lagi.. ya ampunn.. mmg bz giler.. buat entri pun malam.. bila fahim dah tido..

sambung next.

2 comments:

pRincESs_N said...

fahim suke jenjalan...bagus2..

PuaN su SU said...

baguss fahim........go go go...selamat berjalan-jalan