Pages

Wednesday, July 13, 2011

Kalau tekak kata nak makan jauh sikit.. sila turut!

Sabtu malam.. mmg tak masak. plus aku mmg stay umah mama for 3 nite.. cuz mama g hatyai ngn papa..

jadi lepas maghrib baru hegeh2 plan nak makan kat mana.. sekali jom melaka..! mak aih! asal nak g umbai. ok on jek..

clip_image001otw kat highway.. terus cakap g umbai ajak mama n papa lgi reyyy.. so.. makan asam pedas sudah.. kol 8.45 mlm gerak dari umah k. gilakk!! siap laju2 g melaka semata nak makan.. hahha..

clip_image002

yes! we was here.. Asam pedas pokok besar.. tempat aku dating n mr.shyir.. hahaha. layan k.. tu hari masa cuti kat afamosa tu nak makan kat sini.. sekali tutup.. g kedai berdepan ngn ni.. coi.. kurengg ar. walaupun kedai ko ramai orang.

clip_image003bergilir2 makan. eh.. aku je lar yang jaga ank.. yang len makan. adik order set pari angah n mr.shyir daging tetel.. pergh!!! fahim mam biskut yang aku dah bekalkan.. haha clip_image004tengok fahim. tau je biskut dia.. aku kalau jalan makan kat luar. mmg wajib bekalkan fahim baby bite dia.. kalau tak abis semua yang masuk mulut kau.. mata dia pandang kita sambil tengok je makanan kita masuk mulut pakej nagn air liur dia leleh.. hahaha..

total makan adalah rm40.00.. to me ok kot..

set pari, 2 daging tetel, 6 batang otak2, 5 air, and sate 20 cucuk..

lokasinya : Kota laksamana 1.. xtaw jalan ko google je lar.. hahha..

tapi bandar hilir malam tu punya lar jem.. semua bersi punya pasal.. orang KL duk turun melaka lar kot.. hihih

next photoshot kat sungai melaka..

No comments: