Pages

Saturday, September 1, 2012

Time flies so fast

Salam sabtu,

Tak sedar masa bergerak terlalu pantas. Dalam pada kita sibuk dgn bermacam perkara, anak yang dulu kecil dah besar dalam pada kita tak sedar..

Macam2 perkara dia tahu, semua benda nak cuba, jatuh nangis bangun semula, tak gentar untuk semua itu.. Dalam pada kita mendidik dia tanpa meletakkan sebarang tekanan pada dia, dia mampu melakukan sendiri..

Tahniah ! Anakku Muhammad Fahim Mikael, ibu bangga dengan apa yang kamu pelajari dan laukan. Walaupun setiap perkara yang kamu lakukan sama seperti anak2 lain yg seusia dengan mu.. Sungguh pun kelakuan kamu kadang boleh menimbulkan kemarahan ibu, tetapi sebagai ibu kesabaran tetap ada. Itu semua perkara baru.

Banyak kelakuan dan perbuatan yang anak ibu lakukan, buat ibu tersenyum,tertawa sehingga menitiskan air mata. Sedar lah Ann, anak mu kini sedang membesar, juga dah boleh berdikari, sikapmu dan kebijaksanaan mu seperti kanak2 berusia 3 tahun. Hakikatnya kamu baru berusia 1 tahun 9 bulan.

Mungkin sudah tiba masanya kamu mempunyai adik.. Tapi tu semua Allah tentukan. Tapi jauh sudut hati ibu ni terasa kesian dengan kamu kerana kamu akan jadi abang bila tiba masanya.
Harapan ibu semoga kamu menjadi anak yang soleh ye sayang..

Lotsa love,
Ibu

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: