Pages

Thursday, May 23, 2013

belum bersalin.

As-salam. alahai.. tgk skit ticker bawah ni kan.. 39w uols.. masih belum lagi bersalin.. ikutkan edd aku ada 3.. hamik ko.. mana satu nak guna aku pon kompius disitu.

1st edd : 23/5 doc pakar kasi
2nd edd : 28/5
3rd edd : 6/6 by kkia kasi

yang. 3rd tu aku cam.. hmm what jauh kot lagi.. padahal.. leh jer ko ikut edd yg 1st tu.. maybe masa scan bby awal dulu lar kot. tap ikutkan 1/6.. pastu drag lagi date tu.. aku dah lah xsabar nak pantang nihh.. or myb masa scan tu cycle period aku jenis panjang kot..hmm what ever lah..

and now just waiting bila nak deliver or ada tanda ke apa.. sok check up dgn kkia lagi.. sabtu dgn hospital bersalin yg ak booking tu.. 
 tah2 nak kuar time wesak tu kot.. hahah.
xkisah lah nak.. janji kuar.. sihat dan di permudahkan..

dan dengan kesempatan ini.. semoga aku dipermudahkan bersalin. selamat semuanya.. maafkan aku jika ada salah silap tutur kata mahupun perbuatan..

dah deliver will update bout new baby k.. 

peace yaww!!

No comments: