Pages

Tuesday, February 3, 2009

I.N.T.R.O.D.U.C.T.I.O.N

Ini lah pemilik blog Ann GreenStrawberryHeaven
Salam Semua..

Ini 1st entry utk blogspot nie..aku dari sehari ke sehari nak wat blog..tapi hajat tak kesampaian..baca blog2 boley lar..maka aku terpanggil plak nak wat blog sendiri..cam best plak kan..atas permintaan & keizinan BELIAU(nt aku bg taw saper) juga..so apa lagi..its time to share lar.. erm..kat perenggan bawah nie aku wat into sket pasal diri aku nie kay..

Hye...Namaku Ain or Ann..dua2 leh panggil sebab dua2 name ni dah regular dikalangan family dan kawan2 aku..erm..tinggal di Senawang, N9 dengan parents  iaitu En. Ali Osman(Papa) & Pn. Norlela(Mama), serta 2 org adikku Aini Shafiqah (AdeQ) & Azwan Afifi (Angah) + maksu ku (Nor Mazura..dia pun ade blog gak) Dia nie adik bongsu mak aku..so end of this May dia kawin..maka tado lagi dia kek umah nie..hahha..Aku still muda lagi , blom pun sampai 22 thn...tp ikut thn 22 ar.. sudah pun bertunang dengan Muhammad Mubashyir Yasin pada 20 Dec 2008 yg lepas. InsyaAllah..wedding thn ni gak.. nt kan invitation dari aku..

Erm..citer pasal keja plak..aku dh kerja..dlm bidang tourism..dgn company travel agen kat area seremban 2 nie...sebagai tour.travel consultant..keja aku nie..wat pakej2 terbaru..mostly company wat umrah & haji lar..tu main product company..inbound & outbound aku control gak..so kdg byk keja,kdg2 byk keja utk ngular,...hahha....tp season aku bz bila umrah season start..agak kelam kabut gak...sbb jemaah umrah mmg ramai..bukan sket2 keja nk kena wat...bleh pening taw...dlm company ni ada gak wat contruction & landscape company..sbb bos aku pnya company gak..dlm pejabat ni mmg riuh ar klu dah ramai2...aku keja santai2 je..janjikeja aku siap pastu.. 

Naper aku keja ngn travel agency..sbb background aku dari tourism industry...aku adalah Graduan DIPLOMA TOURISM MANAGEMENT kat UNITAR (Ittar PJ- Faculty Hotel & Tourism Management) Aku grad thn 2007..baru lagi kan..hahhaa...pastu aku terus keja.. best kan.. 

Lastly...to all readers..aku ni baru je dlm dunia blogspot nie..klu ade yg aku silap,musykil,salah..aku akan tak teragak2 nk bantuan dari u all k.. budak baru blajar kan..huhuh...kpada semua..harap semua entry yg bakal / akan kuar selepas nie..xde tersinggung or touching2 ur heart ok..and mohon ampun lar terlebih dulu (skema seh ayt nie..)..kita di blog nie just share jer citer2 yg best or tak best.. 

daaaaa....



No comments: