Pages

Friday, February 6, 2009

Tunjuk baju baru


Sibuk suh webcam dia

Mlm tadi aku berWebcame dgn si AISH..
sejak2 dia dah pandai berwebcam..
2 hari sekali mesti webcam..
siap suh mama dia mesej nk webcam aku ngn family..
kebetulan kitorng tgh layan raja lawak...
bila on je cam tue..terus dia tunjuk baju baru..
baju Upin n Ipin tuh...
minat sgt ngn citer tue..
yelar..bukan budak kecik je minat...
sampai kita yg besaw ni pun layan sama...
dia siap ckp.."aish li aju awu..betul..betul..betul..!"(siap ajuk ckp upin ipin tu..)
Dgn bangga duk tunjuk baju ipin upin dia tuh....pakai terus..

actly,dia ni my lil cuzen sblh mama...
kira adik mama aku nyer anak lar..
dia nie since lahir mmg mama aku yg jaga mama dia n dia mase dlm pantang...
every 2 weeks..mesti balik umah aku...
nak balik umah papa...syg benar ngn papa n mama chu dia...
klu papa lak...dia dah cam anak dia...
sayng betul ngn si kecik nie..
baru 2 thn 1/2 dh pandai macam2...
ckp terhenti,..asyik nak maen jer...
balik umah aku ni mcm2 benda yg dia nk explore kat umah nie...
dah tu ramai plak kat umah ni yg rajin melayan dia..
especially,papa aku nie..bole kata apa saja lar utk si kecik nie..
sanggup dia beli..aku n adek badek aku...jeles gak lar..
tp kitorang pun duk numpang skali..
ehehehhe..

pastu mase webcam tadi..
dia wat muka comel dia plak..
eleh....cumel lar sgt..huhuhu

mcm2 lar dia citer kat webcam tue..
tak terlayan dah...
last2 kitorang ckp nk tido..
terus dia kata..."alam dulu..." (salam dulu)
hahaha..nk salam dlm webcam..
hulur je tgn kat cam tue..
dah salam..baru say..good nyte..

p/s: xsempat nk amik video mase dia ngh shuffle..later k...
oh ye..nama dia ahmad faris zulhilmi


No comments: