Pages

Friday, July 3, 2009

domino oh domino

pagi2 jumaat ni kasik korang terliur2 sket..mihahahhaha...ke aku yg terliur?? hahaha...aku dah 4 hari puasa bln rejab nie...alhamdulillah semua ok..hihihih.. oka ni citer semalam...ekceli aku mmg nk belikan atau dalam ayat best lagi..BELANJA adeQ n family aku DOMINOS..so since gaji pun dah masuk..apa salahnye kan..?? adeQ duk bising bila aku nk beli domino...
so semalam aku order je by fon...disebabkan aku ade upon yang tak pakai lagi..dan kupon tu ade bnyak..so aku pun guna lar kan..aku beli kupon yg banyak tu dgn harga rm20... so boley redeem 1 pizza free lar kan..tapi cam tak berbaloi klu nk redeem pizza regularby delivery cam tak berbaloi jer..maka aku guna lagi satu kupon dapat 1 regular n 1 large dgn harga RM32.80 sahaja...aku dapat 3 pizza lar...2 regular 1 large...

regular classified chicken

large extraavaganza thin crust
regular sambal spicy

mmg sodap n berbaloi..huhuhhu...balik umah adeQ pon puas hati ar dapat dia punya dominos...
hehehhehe...

anybody nk voucher dominos..???? boley pvt aku..kehkehekeh...cam duta dominos plak...mihahahahahha...

p/s: teringin nak makan laksa oldtown...hissshhh!!!! yang...cepat bawak syg g mam sane..eheeh

No comments: