Pages

Tuesday, February 9, 2010

Tenet buat aku tenat

Ok fine!! ni entry cam nak marah sangat2... for those yang ternanti2 n3 aku ni hari ini.. aku minta maap sesangat cuz n3 ilekkk.. sebabnya tenet aku adalah masalah.. lembap tahaap 800x siput sedut... huhu... syes tokk.

cek2 kat pc lain tak pulakk lembap..ok jer.. kadar biasa sahaja.. but connect je kat laptop aku.. hampagas lar jawapnya.. dammnn!! againn.. aku rasa lar kan.. laptop aku ngn ada problem gilo.. dari semalam k.. penat lar aku nye keja pending2... dolll betul lar...

nak kata ada virus.. mungkin lar kot.. sebabnya kan.. aku dah tak leh share file dengan pc2 yang lain.. jadinya aku tak ler ar nk tgk kerja2 yang staff lain dah buat untuk aku refer.. soooongoot tol.. dah cuba banyak kali add... pun tak leh gak.. printer pun problem.. abis semua pc yang nak print via laptop aku ni tak leh nak print.. sbbnya main nya aku... cissss!!

how dare u.. ni update ni tak taw lepas ke tak publish.. kan udah ku bilang internet bengong.. dah tenat aku ni dibuatnya.. dah lar aku bz melampau... haisshhh... dah lar aku tak sempat makan2 lagi ni...dah naek kat kepala... nak muntah pun ada ni ha.. ciss... loya tekak aku sudah... harus makan sedap malam ni. hahaha...

dah ok aku update bergambar plak... ni cam haram lagi ni dah upload2.. dah ler aku selalu update via windows live tu.. langsung bukak terus shut down...

laptop ku sayang.. jangan wat buleh... sian kat pc lain tak leh nak print... syayang musyuk..musyuk..

sekian dari.. bilik berita Amarah serta stress..




2 comments:

Hasnah said...

huhuhu.. ptt la tgu xde. Harap esok kembali sihat PC akak.. =)

Ann GreenStrawberry said...

yeah... i will.. hehe