Pages

Thursday, February 11, 2010

Visit New Born si Bam Bam



see petang baru nak update.. sorry ar geng..aku kebizian melampau ni.. tak taw nak kata g mana..tapi layan kan lar yek n3 yang aku buat nie...

ni cerita sabtu lepas.. see dah basi.. tapi xpe... aku nak gak citer.. huhuhuh....hmmm.. last friday ekceli Maksu aku ni.. alar kalau korang ikut blog aku ni korang taw ler sapa kan.. takpun cuba ko klick sini.. those yang tak taw, dia telah pun selamat bersalin on that friday 5 feb 2010... alkisahnya bersalin sat lagi k...baca sampai abis dulu..huhu
kenai tak sapa dak kecik ni.. opcos lar faris.. hehehhe...mase ni otw to hospital Besar Seremban cuz nak visit baby baru kan... so budak kecik ni takmo ikut kerata mak pak dia..nak gak nyelit keta mak aku... oh ye! mama n papa menjadi tuan dan puan besar duk dibelakang.. huhu.. baik lah dan budak kecik ni takmo pisaah dengan kami.. hahaha...notty taw... ~~~~ besar tak mata kami? hehehehhee
dan budak ni sangaaattt lar baekkkkkkkkk and notty... geram tol lar.. nak piat2 pun ade..seb baik anak orang.. ahhahahahha....eh2 tak2 cousin aku jugak.. jadi harus lar boleh piat dan sebainya.. hehhehe.. ko taw dalam keta asek nyanyi lahu aliff satar tu.." please..please..please.. kamu jangan nakal.. nanti aku datang... bawa yang kau pesan..." asek di ulang je lar menda tu.. haishhhhh fening makkkk... nyanyi kemain pandai.. buat keja sekolah sket nye liat... betol budak ni.. hehehhe
sampai hospital kena tunggu lak waktu melawat tu. ingatkan weekend bukak sampai ke petang.. rupanya tak leh.. dulu asal buleh? ishhh... seb baik tak ramai no.. eh.. ramai lar jugak if lebih dari satu kan? kan? hahahahhahha..... ~~~ amboi fahmi.. kemain dia. suh pandang camera lain yang dia pandang.. last2 aku jugak yang vain.. hahahahaha... tapi takpe.. budak tecik ni aku suka amat..sebabnya.. dia sudah dengan jayanya merangkak dengan laju2 siap leh lumba.. hahaha.. caya lah dik.. kak long suka.. hehehhe... dan juga budak ni sudah pandai gelak smpai tak hengat punya... uiksss!! kemain nye dia.. huhu
pastu kalau ngn Mr.Shyir mmg dia ngada punya lar.. haiipppppp!!! suka2 dia je kan.. tapi takpe.. ai suka.. hehehehe.. mwah2 kasi.. ade tokoh jadi bapak dah nie..
Sukenyeeeeeeeeee... i love this boy muchossss...

And i presentttt my new lil cousin...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Taraaaaaaaaaaaaaaaaaa....
INTAN DARWEENA BINTI NOOR NASHRIQ
Berat 3.1 kg
date of birth : 5 Feb 2010
Place of Birth : Hospital Besar Seremban
Kaedah : Operate ~~~ wah itu pun nk kasi taw.. hahahha
But we called si kecik ini adalah BAM BAM..sebab pipi nya labuh dan tembam.. hehehhehehe
dan maksu aku ni berpantang dirumah aku.. so hari2 aku dok belek ngn gomol si kecik ni.. alar bukan orang kata practice make perfect kan? kn? kan? kan? hehehehhe.....

ok dah.. aku nk sambung keja ni.. banyak no yang tertunggak2... nyampass!!! huhu..



3 comments:

Ann GreenStrawberry said...

ciare : sangat comel taw ciare..kalau balik keja je.. mengulit lar dok gomol dak bam bam tu.. hehehe... amboiii!!! hehe.. saya aminkan doa ciare tu... hehhee....

Hasnah said...

wahhhh mmg tembam la pipi intan tue.. SOOOOO CCCUUUTTEEE!

Muah! muah! from autie asna ya~

=)

Ann GreenStrawberry said...

Asna : tu lar..skang pun dah bolat lagi pipi nya.. hehehe