Pages

Tuesday, March 9, 2010

Review secara laju2

Salam Semua… Sorry atas kelewatan menghapdet blog… ko paham2 lar kan… malas nak kata bz..bz,.bz.. ye,, mmmg aku bz pon.. so let it be ok.. ni pun aku curi sket nak update ha…

review weekend lepas

Jumaat malam : Loading stok baru untuk ayam2…

Sabtu : Membantu suami di ladang ayam – tengah hari g shopping at Jusco – petang g ladang balik – malam bali semenyih jap. jenguk2 mak mertua..kejap pun jadi lar…ihihih..menantu mithali kan.. hahaha

Ahad – pagi after breakfast gerak ke ladang ayam balik… ada kerja2 yang nak disiapkan – petang mandi air terjun plak… tu pun kejap.. nak hujan dah…

so aku taw korng kan berjalan2.. aku ni tak menahan ni kerja je wehhh… weekdays kat opis… weekend tolong suami kat ladang ayam pulak.. takpe Ann.. ni semua untuk masa depan dan kesenangan kami suami isteri juga anak2 kelak… skang ni bersusah2 lar dulu…heheh

but we ouls still enjoy our life.. hehehe….

ok dah,… kasi aku sambung kerja balik..

p/s : those yang nak voucher genting tu kasi cepat ye… dah  nak sold out ni…

2 comments:

Ann GreenStrawberry said...

ciare ; hihih.. jngan lar gitu malu nye ai.. hheehehe.. serius tak dapat nak concentrate betul dgn blog sbb bz melampau... kat umah plak bz dgn hal rumah tangga.. hmm tah lar.. nanti kita story mory k..

hmm.. ada lagi kita bagi taw lar nanti...

widda_me said...

gud luck bisnes anda!
chayok2