Pages

Thursday, April 1, 2010

Kesedapan Masakan cina membuat aku lupa diri..

Alar koranng ni kan.. kalau dah title dah gitu ko paham2 je lar… citer last week kot.. muhahahhaa… xmenahan.. dah seminggu baru hegeh nak citer… wak lu.. hahha. ok2…

disebabkan weoul cam malas nak makan kat umah… so plan drastic plan makan kat luar lar.. pastu mmg masing2 nak makan chinnese food lar kan.. as usual kat area semban ni mmg ada satu port masakan cina halal punya lar.. mmg orang melayu usahakan.. tapi tak lar macam cheng ho tu kan… wakkaka…

Satu family g sana… amik set 5 orang.. weouls ada 6 orang.. kira orang ke 6 tu.. aku lar kan.. nasik setengah.. eceh.. hahahaha….. 

okay ni antara makanan dalam set tu…DSC04688

Kailan goreng..DSC04690

Tauhu pedasDSC04691

Ikan 3 rasaDSC04692

Ayam 5 rasaDSC04693

Udang goreng apa tah.. nama cino.. hahaaDSC04694

masing2 makan tak hengat… termasuk lar aku.. yang lupa diri.. wkakakakka…. biasa lar kan.. diet konon.. puihhhh,.. haram.. badan dah macam pasu besar… ada hati nak diet.. miahahhaa.. sket lagi nak jadi tempayan aku rasa.. cis..cis..cis.. menperkotak katik kan diri.. DSC04695

okay.. ai anak bapak yang baik.. duduk ditengah antara suami dan bapak.. kuikuikui… mau kasi adil lar  kan.. hahaha..

ok tu je nak citer…sekurangnya aku update…

p/s : moooddd malas jek.. plus ngantuk2…. haha

1 comment:

attyfir said...

lapor..kty tgk semua food tu ..udah le tak makan lunch tadi..