Pages

Thursday, April 15, 2010

Oppss!! menyelit kejap ye…

 

DSC02770

Hello everbody..!!! ingat saya lagi… if sapa2 yang baca blog kakak saya ni.. opcos le tahu kan… saya saja nak menyelit kat blog ni.. memandangkan lama nya takde entry pasal saya. hihihihih… sbb kak long saya ni dah lama tak jumpa saya.. selalu kol je.. takpun 3g.. saya dan abang faris dah lama tak datang umah kaklong… jadi nati weouls datang k.. hihihih…

oppss!! lupa nak bg tahu.. umur saya sudah 10 bulan taw… saya dah pandai nakal lasak dan macam2 lagi… merangkak laju2… naik tangga turun tangga. sehingga mama saya marah saya. lelah saya masih ada.. tapi saya cool saja.. hihih… watdek je lar… eh.. kakak n aunty2 sekalian.. sila doakan saya supaya cepat sembuh dari lelah ni taw.. sian saya bernapas bunyi2… semput ai.. hehe…

lagi satu.. saya nak bagi tahu.. gigi saya sudah mula tumbuh.. gigi bawah dan atas.. tapi gigi atas saya tumpuh kat tepi dulu lar… mereka suka ketawakan saya.. huhuhuhu.. tapi saya cool sajer.. kepala saya masih botak.. eh..bukan botak.. tapii rambut halus.. hihi.. tapi hensem apa camni kan? hiihih..

Saya skang ni pandai membebel… bebel je.. tapi dgn bahasa saya lar….huhu.. kalau boleh saya nak berjalan cepat2.. supaya boleh berlari dan bermain bersama abg saya.. hehhehe….memek HAGEMARU tu saya masih kekalkan.. cumel kan.. hehhe

ok la..tu je nak cakap…..kat atas tu gambar terbaru saya taw… tunggu saya jumpa kak long saya ni.. baru gambar saya banyak2.. heheheh..love semua.. bye2..!!!

p/s : aikkk!! bila masa plak si kecik ni update plak.. owhh perli yek..sbb dia lama tak masuk dalam blog ni.. hahahahahha… ok lar tu… hmmm..tetiba rindunya kat dia…… Ahmad Fahmi zulhusni…. sila datang ke Senawang ye.. RINDU..!

No comments: