Pages

Monday, January 9, 2012

Bandung Day 2 : Rumah Mode and Shopping time

Salam Isnin Semua.. ada sihat? ihihi..
Okay setelah entri menjadi perkasam.. maka marilah kita sambung semula..
cerita bandung yang tak abis2 lagi tuh.. ahaks!! ni semua maslah teknikal..
cecec... teknikal diri sendiri.. kuikuikui..

Masih day 2.. tapi halfday yang kedua lar.. after lunch gitu..

tak sah tak singgah kat TOKO TIGA ni..
tempah jual jeans original tapi murah.. wow!!!
ni sudah baek ni..kuikui..
Membeli belah kat sini mmg best..
sebab rasa wow lagi.. dan ko  boleh rembat berapa helai jeans yg ko suka..
brand mana yang ko suka... opkos lar levis kan..
jadi aku ter spend kat sini 2 juta rupiah nok....
bankrup... hahah..
then dah bayau.. mari lah kita alter sikit seluar tu..
untuk orang yang rendang seperti saya..
potong kaki seluar adalh wajib ye..
kalau tak bersih lantai aku sapu sekali..
untuk potong biasa free.. tapi nak original nye jahitan semua rm10 gitu..
aku buat yang biasa je.. apa kes.. kaki seluar je pun..
macam2 brand ada.. ko pilih je lah...
tapi opkos org ramai kat levis kan..
ni brand yang lain... suam2 je lah..
tapi ok apa.. ada jugak yang nak beli..
setel semua naik bas balik..
jadi bila dah naik bas.. biasa lah pemuzik2 jalanan ni kan..
naek bas terus buat konsert..

tapi kat sana orang panggil pemuzik jalanan ni adalah pengamen..
oso diorang ni mencari duit dgn cara begini lar..
tapi jangan tak taw.. suara diorang mmg sedap giloss uollssss....
terpikat ahkak.. nyanyi depan adik aku.. elok sangat lah tuh..
siap 3 lagu yg dia nyanyi tu kena kat dia.. muahahhaa...
ni kalau KRU tengok ni komfen amik jadi penyanyi...
petang singgah rumah mode kasi perabih duit lagi 1 juta lebih lagi..
fengsan.. murah2.. n branded2.. kelasss kan..
main sebat je.. hahaha..


okay nati sambung lagi.. ni pun auto published.. sebab time ni aku dalm flight dah nak ke kota kinablu bah.. hihi...

No comments: